پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۹۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۲
تکمیل و اتمام پروژه پل چهارم بشار هنوز با تاخیر و وقفه مواجه است و ممکن است با عدم پیگیری های بیشتر پروژه متوقف شود، در چنین شرایطی به نظر می رسد شهروندان شهر یاسوج باید در انتظار طولانی برای تکمیل این پروژه باشند.

شعارسال: یکی از مشکلاتی که امروز شهرها به آن دچار است وجود ترافیک حاصل از خودروها است، ترافیک مشکلاتی را برای شهروندان به وجود خواهد آورد که از جمله آنها اتلاف وقت، افزایش هزینه ها،افزایش خطرات را سبب خواهد شد.

بسته به موقعیتی که ترافیک در آن مکان وجود دارد اثر و معضل آن متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال ترافیک خودروها در مسیر بیمارستان ها سبب خطراتی برای بیماران خواهد بود.

بر همین اساس امروز در شهر یاسوج در محور ترمینال قدیم به سمت بیمارستان امام سجاد (ع) در مواقع ظهر و و اوایل شب ترافیک سنگینی وجود دارد این امر سبب تاخیر در رسیدن بیماران به بیمارستان امام سجاد می شود.

مسیری جایگزین برای عبور رسیدن بیماران به بیمارستان تعبیه شد که از طریق پل چهارم بشار صورت می گیرد، با تکمیل این مسیر کاهش چشمگیری در این محور به سوی اکبر آباد رخ خواهد داد.

شهردار در تیر 1397 بیان داشت عملیات ساخت عرشه پل در یکی از مجهزترین کارگاه های کشور در قزوین در حال اجراست و در بازدید انجام گرفته روند ساخت عرشه پل مناسب است.

اما در شرایط فعلی شواهد چنین حکایت می کند که موضوع تکمیل و اتمام پروژه هنوز با تاخیر و وقفه مواجه است و ممکن است با عدم پیگیری های بیشتر پروژه متوقف شود، در چنین شرایطی به نظر می رسد شهروندان شهر یاسوج باید در انتظار طولانی برای تکمیل این پروژه بسر ببرند.

باید اشاره کرد تکمیل این پروژه نیاز به همکاری دیگر ارگان ها دارد اما شهرداری به عنوان متولی اجرای این پل، علاوه بر پیگیری پروژه مذکور درصدد ایفای نقش و مسئولیت های بیشتر و پیشگام در چنین مسائلی باشد.

ناگفته نماند وعده های مقدم برای اتمام پروژه پل چهارم بشار زمانی محقق می شود که تلاش و پیگیری او و مجموعه شهرداری ادامه داشته باشد و باید در پایان گفت تلاش در تکمیل پل چهارم بشار سبب خدمت رسانی بهتر به شهروندان و قشر های مختلف در شهر یاسوج خواهد بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 27مهر1397 ، کدخبر: 111660 : www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین