پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۰۷۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت گفت: تمام بیمه شدگان در طرح بیمه همگانی سلامت که به صورت رایگان بیمه شدند، نیازمند یا مستحق نیستند.

شعارسال: ابراهیم گلمکانی در درباره بیمه همگانی سلامت گفت: طرح بیمه همگانی سلامت بسیار موفق بود و بر اساس آمارهای اعلام شده، بخش زیادی از جامعه و چیزی حدود 11 میلیون نفر بیمه نبودند که به واسطه این طرح بیمه شدند.

وی افزود: البته نقص بزرگی وجود داشت که منجر به ایجاد هم‌پوشانی‌های بیمه‌ای شد و بخشی از منابع را هدر داد. در حال حاضر این هم‌پوشانی‌های بیمه‌ای در حال برطرف شدن است و اگر این کار به صورت کامل انجام شود، هدف اصلی این طرح اجرا می‌شود.

گلمکانی بیان کرد: از طرفی باید توجه کنیم تمام بیمه شدگان در طرح بیمه همگانی سلامت که به صورت رایگان بیمه شدند، نیازمند یا مستحق نیستند و باید تفکیک شوند که در این زمینه پیشنهادی به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده است.

معاون وزیر بهداشت اظهار کرد: اگر این آیین نامه که بر اساس قانون برنامه ششم توسعه است، نهایی شود و به تصویب دولت برسد، قابلیت اجرا دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 28مهر1397 ، کدخبر: 13970728000176 : www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین