پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۶۴۱۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: نرخ درست برای دلار بین ۱۰ الی ۱۲ هزار تومان است.
شعارسال: در حاشیه مراسم بیست و سومین سالروز ملی صادرات که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، اسدالله عسگراولادی در پاسخ به سؤال مبنی بر اینکه نظر شما در مورد ارز چند نرخی چیست؟ گفت: به نظر من ارز چند نرخی صحیح نیست و باید اصلاح شود.

عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با اشاره به نرخ‌های چهار، هفت و ۹ هزار تومان تصریح کرد: این نرخ‌های چهار و هفت و ۹ هزارتومانی نرخ‌های غلطی است چراکه مرقوم به‌صرفه برای صادرات نیست و صادرات را به سمت تعطیلی می‌کشاند.

وی درباره اینکه چرا ارز چند نرخی درست نیست؟ تصریح کرد: در هیچ شرایطی ارز چند نرخی صحیح نیست و باید ارز به‌صورت تک‌نرخی باشد.

عسگراولادی با تأکید بر اینکه نرخ تک‌نرخی چهار هزار و ۲۰۰ تومان هم نرخ اشتباهی است توضیح داد: با شرایط فعلی قیمت دلار باید حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان برای هر دلار باشد و این نرخ درست و منطقی است.

عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با انتقاد از روش فعلی قیمت‌گذاری ارز و تأکید بر ورود ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی به روش فعلی توضیح داد: باید ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد به روش صرافی برگردد و نرخ آن را هم باید با توافق واردکننده و صادرکننده مشخص شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 30 مهر 1397 ، کدخبر: 319706 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
مگه قبلا نگفته بودید بین 7 تا 8 تومان است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
تعیین قیمت ها با شماست پس نرخ ثابت نگه دارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
ا.ف75
به نظرم این نرخی هست که دولت میخواد وگرنه نرخی واقعی دلار رو کارشناسان اقتصادی 7 تومن میگن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
اونقدر اوضاع اقتصادی خراب تر کنین تا آخرش نرخ واقعی دلاری که خودتون حساب میکنید برسه به همینی که الان هست والا دو سه هفتع ی پیش قیمت واقعی دلار 7 تومن بود حالا شده اینقدر؟
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین