پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
به تازگی، تعدادی از مشترکان شرکت ارتباطات مبین نت، از بروز اختلالاتی آزار دهنده در خدمات اینترنتی این شرکت در پایتخت سخن گفته‌اند.
شعار سال : مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، اختلالات موجود در شبکه ارتباطی و اینترنتی شرکت متبوع خود را ناشی از ارسال و توزیع یک دسته پارازیت از منابعی ناآشنا در سطح شهر تهران برشمرد که به مرور در حال افزایش بوده و شیوه ارسال آن نیز برای این شرکت پوشیده است.
 به تازگی، تعدادی از مشترکان شرکت ارتباطات مبین نت،  از بروز اختلالاتی آزار دهنده در خدمات اینترنتی این شرکت در پایتخت سخن گفته‌اند.
 میلاد حریری کاشانی، مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت توضیح داده است که با وجود این پارازیت‌ها درشرایط فعلی، امکان ارایه سرویس دهی مناسب به مشترکان وجود ندارد زیرا پارازیت مذکور، بیشتر، شرکت‌هایی که از تکنولوژی‌های " تی دل ال تی" استفاده می‌کنند را هدف گرفته است.
 وی گفت با توجه به اینکه اختلالات ایجاد شده از طرف شرکت مبین نت نبوده، بنابراین، این شرکت  ملزم و مجبور به پرداخت خسارت به مشترکان خود نیست اما با هدف رضایتمندی مشتریان، 80 گیگ اینترنت رایگان را به مشترکان تهرانی  که دچار اختلال شده اند، اختصاص یافته است

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال نود اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضااحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
0
0
میخواهم دستگاه خودراتعویض کنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین