پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۸۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با تکذیب تمامی شایعات درباره فرار گورخرهای منتقل شده به پارک ملی کویر، از رهاسازی این گورخرها در این منطقه حفاظت شده خبر داد و آخرین وضعیت این گونه با ارزش حیات وحش را تشریح کرد.

شعار سال: عباسعلی دامنگیر اظهار داشت: گورخرهای رهاسازی شده در پارک ملی کویر مرکزی از هر نظر در وضعیت مطلوب و پایدار قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه این گورخرها که با هدف احیای مجدد در پارک ملی کویر به این منطقه منتقل شده‌اند؛ به منظور تطبیق با شرایط جدید از محدوده قرنطینه رهاسازی شده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه براساس گزارش صبح امروز (چهارشنبه دوم آبان‌ماه سال 1397 از پارک ملی کویر مرکزی، گورهای رهاسازی شده در این پارک ملی در وضعیت خوبی قرار دارند عنوان کرد: حتی با وجود رهاسازی این گورخرها از محدوده قرنطینه، این حیوانات با ارزش برای تعلیف به داخل محدوده قرنطینه آمده و پس از آن نیز دوباره به بیرون رفت‌وآمد می‌کنند.

وی با رد شایعات روزهای اخیر مبنی بر فرار گورخرهای ایرانی از محدوده قرنطینه عنوان کرد: شهروندان و علاقه‌مندان به حیات وحش و محیط زیست می‌بایست اخبار موثق را از منابع موثق خبری و رسانه‌ای دریافت کنند.

به گزارش تسنیم؛ عکس‌ها و فیلم زیر از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان ارسال شده است که آخرین وضعیت این گورخرها را نشان می‌دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 3 آبان 97، کدمطلب: 1861020، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین