پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
بیشتر کارآفرینان معروفی که می‌شناسیم مانند استیو جابز یا بیل گیتس هیچ وقت از کالج یا دانشگاه فارغ‌التحصیل نشده‌اند. این امر باعث شده است که بسیاری فکر می‌کنند آنها نیز می‌توانند بدون تحصیل جا پای این غول‌های تکنولوژی بگذارند تا به اهداف کارآفرینی خود برسند.
شعار سال: نتایج بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که آموزش عالی نقش مهمی در کارآفرینی ایفا می‌کند.

بیشتر کارآفرینان معروفی که می‌شناسیم مانند استیو جابز یا بیل گیتس هیچ وقت از کالج یا دانشگاه فارغ‌التحصیل نشده‌اند. این امر باعث شده است که بسیاری فکر می‌کنند آنها نیز می‌توانند بدون تحصیل جا پای این غول‌های تکنولوژی بگذارند تا به اهداف کارآفرینی خود برسند. با در نظر گرفتن آمار و ارقام صعودی بدهی‌های تحصیلی دانشجویان در آمریکا، سرمایه‌گذاری در آموزش عالی زیاد ایمن به نظر نمی‌رسد و بیشتر جنبه دارایی به خود گرفته است.

باوجود این‌که بسیاری از کارآفرینان بدون تحصیلات عالی به موفقیت دست یافته‌اند؛ اما این امر بدین معنا نیست که آموزش عالی ارزشی برای کارآفرینان نسل هزاره ندارد. به جرأت می‌توان گفت که تحصیلات تکمیلی برای کارآفرینان امروزی سودمند است.

بسیاری از مؤسسان استارت‌آپ‌ها در حالی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کنند که هنوز در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. هنوز هم بسیاری از کارآفرینان جوان از تجربیات تحصیلی خود برای توسعه و پیشرفت یک کسب‌وکار استفاده می‌کنند. با وجود این‌که سیستم‌ کالج‌های امروزی نقص‌ها و اشکالاتی دارد؛ اما هزاران دلیل وجود دارد که چرا کارآفرینان نسل هزاره به آموزش عالی نیاز دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار: 6 آبان 1397، کدخبر: 321194 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین