پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
پرونده اربعین امسال اگر چه به روی کاغذ و تاریخ در حال بسته شدن هست، اما قصه موکب داران و خادمان کوی دوست، قصه عشقی است که تمام نمی‌شود.

شعارسال: خانواده عراقی با اعلام اینکه بعد از ترک زائران ما شب وحشت در عراق را تجربه می‌کنیم، گفت: فرزند کوچم برای زائران گریه می‌کند.

ابوحیدر و پدرش خودشان را خادم زائران می‌دانداظهار کرد: بعد از سقوط صدام لعنت‌الله علیه به صورت جدی و گسترده پذیرایی از زائران را در دستور کار قرار دادیم.

وی اضافه کرد: درب خانه ما به روی زائران باز هست، پذیرایی و میزبانی از زائران را از ۱۰ صفر شروع می‌کنیم و تا پایان صفر خادم امام حسین(ع) هستیم.

ابوحیدر در پاسخ به این سئوال که تعدادی از بدخواهان اتحاد ایرانی‌ها و عراقی‌ها برای ایجاد اختلاف بین این دو ملت و حادثه کنسولگری بصره و فضای سازی نامناسب رسانه ای استکبار در این زمینه، گفت: اکثریت مردم عراق اصلا این فضا سازی را قبول نکرده و دل‌مان قرص بود که ایرانی‌ها عاشق اهل بیت و علاقمند به توسعه روابط با مردم عراق هستند.

ازش پرسیدم تا الان از چند میهمان پذیرایی کردید، گفت: از اول صفر هر شب دو اتاق بزرگ من برای زائران اختصاص دارد، خدا روزی رسان هست.

از ابوحیدر پرسیدم که آیا بعد از رفتن زائران احساس دلتنگی می‌کنید، بغضی کرد و گفت:شب وحشت را ما تجربه می‌کنم، بچه کوچک من برای زائران دلتنگی و گریه می‌کند.

سفره پربرکت ابوحیدر برای صبحانه پهن شد حدود ۱۲ نفر مرد و ۱۵ نفر خانم در اتاق دیگری پذیرایی شدند و ابوحیدر پس از صرف صبحانه زائران را  سوار ماشین کرد و به حرم رساند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 8آبان1397 ، کدخبر: 6715466: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین