پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت ارتقای تفکر مقابله‌ای در برابر تهدیدات دشمنان، گفت: امروز نکته قابل‌توجه درزمینهٔ پدافند غیرعامل استفاده از ظرفیت جوانان برای مقابله با تهدیدات است.

شعار سال: سید شهاب‌الدین چاوشی غروب چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان پدافند غیرعامل استانداری سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، با اشاره به‌ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در مقابله با تهدیدات دشمنان، تأکید کرد: امروزه دشمنان نظام راه‌های متعددی را برای ضربه زدن به کشور در پیش‌گرفته‌اند و راهکارهای نفوذ و جنگ تغییریافته که در این‌ میان‌ نقش پدافند غیرعامل بسیار تعیین‌کننده است لذا باید از ظرفیت جوانان در راستای ایجاد فکرهای نو و ایده‌های جدید مقابله‌ای و پدافندی بهره برد.

وی ادامه داد: مردم اگر از نقش اساسی خود و حضورشان در حراست از نظم‌ سیاسی جامعه و همچنین از اثرات زیان‌بار خدشه‌دار شدن نظم سیاسی جامعه بر زندگی خودآگاه باشند، نسبت به برنامه‌های پدافند غیرعامل حساس‌تر خواهند بود و همراهی و همکاری لازم را خواهند داشت

ضرورت پیشبرد اهداف نظام اسلامی

استاندار سمنان بابیان اینکه پدافند غیرعامل‌ می‌تواند در قالب برنامه‌های مختلف، ابعاد و همچنین اهمیت امنیت عمومی، جامعه را برای مردم تبیین و از حضور گسترده و همراهی آنان در پیشبرد اهداف کلی نظام در حوزه امنیت عمومی به‌صورت مطلوب استفاده‌ کند، بیان داشت: بدون همراهی و همکاری گسترده مردم، به موفقیت دست نخواهیم ‌یافت.

چاوشی بابیان اینکه عمل به قانون و قانون پذیری آحاد جامعه یک‌راه مؤثر در پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی است، بیان کرد: درواقع امروز باید بپریم که راهی جز قانون پذیری برای دستیابی به نظم ‌عمومی و همچنین شکل‌گیری اهداف پدافند غیرعامل وجود ندارد درنتیجه هیچ‌کس نباید به خود اجازه دهد تا از اجرای قانون‌ ممانعت به عمل‌آورده و همچنین قانون نیز نباید به محلی برای قدرت‌نمایی تبدیل شود.

وی افزود: احساس یک هویت‌ ملی و یکپارچگی و احساس منافع مشترک همگانی در بین آحاد ملت، در راستای تبیین‌ اهمیت اهداف پدافند غیرعامل بسیار ضروری محسوب می‌شود که از دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و ... توقع داریم در این راستا تلاش بیشتری را صورت دهند.

جنگ اقتصادی تهدید امروز

استاندار سمنان جنگ اقتصادی را تهدید امروز جامعه دانست و گفت: اگر مردم ازنظر اقتصادی آسیب‌پذیر شوند، در خیلی از زمینه‌های دیگر نیز با مشکلات و آسیب‌های جدی روبرو خواهیم ‌شد و تأثیر تبلیغات روانی سوار بر موج‌ ناشناخته اقتصادی موجود در کشور بسیار خطرناک‌ خواهد بود از سوی دیگر باید اذعان کرد که پدافند غیرعامل در شرایط ویژه جنگ اقتصادی می‌تواند با تدابیر ویژه برای مقابله با جنگ اقتصادی بسیار تأثیرگذار باشد.

چاوشی بابیان اینکه باید متناظر و همراه با اقدامات کشوری، در سطح استان‌ نیز تلاش کرد تا با تمهیدات‌ مناسب برایکاهش خسارات احتمالی این‌ جنگ گام برداریم، ادامه داد: جلب محبت و اعتماد مردم وظیفه همه‌ مسئولان نظام‌ محسوب می‌شود پس هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد باید احساس کند که اقدامات او در راستای مقابله با تهدیدات جنگ اقتصادی تأثیرگذار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 9 آبان 97، کد مطلب: 4446823:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین