پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۶۶۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۶
رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه در حال حاضر هیچ بانک چینی با تجار ایرانی فعالیت نمی‌کند، گفت: من به عنوان یک صادرکننده با اجرای پیمان سپاری ارزی مخالفم زیرا این کار کلاً غلط است.

شعارسال: اسدالله عسگراولادی، با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ بانک چینی با تجار ایرانی فعالیت نمی‌کند، اظهارداشت:همین موضوع عاملی شده تا صادرات به این کشور متوقف شود.

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه بانک مرکزی در حال رایزنی برای ادامه همکاری بانکی با طرف چینی است، افزود: هنوز این رایزنی ها نتیجه نداده است.

وی تصریح کرد: من به عنوان یک صادرکننده با اجرای پیمان سپاری ارزی مخالفم زیرا این کار کلاً غلط است. من اصلاً نمی‌توانم پول خود را وارد کشور کنم در نهایت هم اگر پول خود را به کشور نیاوریم متهم به قاچاق می‌شویم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9آبان1397 ، کدخبر: 1865617: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین