پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۴۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰
سرهنگ قدیمی رئیس پلیس راه مازندران تصادف شدید دو مامور پلیس راه استان بر اثر بی احتیاطی راننده متخلف نیسان را تایید کرد و گفت:این فیلم مربوط به مرداد ماه در جاده هراز محدوده سه راهی بلده است .در این حادثه دو مامور به شدن مجروح می‌شوند و راننده خاطی نیز دستگیر و روانه زندان می‌شود. در این حادثه یکی از ماموران زحمت کش پلیس راه چشم خود را از دست داده است.
شعار سال: سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در واکنش به انتشار فیلم زیر گرفتن دو مامور پلیس از سوی راننده خاطی گفت: این حادثه در دوم مرداد ۹۷ در جاده هراز محدوده سه راهی بلده رخ داده است . راننده متخلف نیسان که از سوی ماموران حاضر در محل جریمه شده بود، به عمد دو پلیس راهنمایی و رانندگی را زیر می‌گیرد.
تعداد بازدید : 2

سرهنگ قدمی گفت، در این حادثه دو مامور به شدن مجروح می‌شوند و راننده خاطی نیز دستگیر و روانه زندان می‌شود. در این حادثه یکی از ماموران زحمت کش پلیس راه چشم خود را از دست داده است.

 

توضیحات دادستان آمل درباره پرونده قضایی راننده خاطی نیسان در دادسرا:

طالبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با ارائه توضیحاتی در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اینکه چندی قبل راننده نیسان به عمد ماموران راهور را زیر گرفته است، گفت، راننده دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شده است. این فرد که ازسوی ماموران راهور جریمه شده بود دو مامور راهور را به عمد زیر گرفت که خودروی وی پس از برخورد با خودرویی دیگر متوقف می‌شود. متاسفانه یکی از ماموران نابینا شده و مامور دیگر نیز وضعیت جسمی مناسبی ندارد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت هارپی نیوز، تاریخ ۱۰ آبان ۹۷، کد مطلب: ۱۸۳۵۴۲:www.harpynews.com / سایر منابع .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین