پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
زائران ایران پس از بازگشت از عراق در مرز مهران با مشکلات فراوانی روبرو هستند. بعد از به پایان رسیدن بزرگ ترین تجمع انسانی در کربلا، زائران ایرانی به سمت مرزهای ایران در حال حرکت هستند. این زائران پس از رسیدن به مرز با یک بی سروسامانی بزرگ مواجه هستند. این زائران مجبور هستند برای رسیدن به مرز مهران 8 کیلومتر پیاده روی کنند.
شعار سال : زائرین اربعین سیدالشهدا هیچ وقت خیانت ها را فراموش نخواهند کرد .زائران ایران پس از بازگشت از عراق در مرز مهران با مشکلات فراوانی روبرو هستند.
 بعد از به پایان رسیدن بزرگ ترین تجمع انسانی در کربلا، زائران ایرانی به سمت مرزهای ایران در حال حرکت هستند.
این زائران پس از رسیدن به مرز با یک بی سروسامانی بزرگ مواجه هستند. این زائران مجبور هستند برای رسیدن به مرز مهران 8 کیلومتر پیاده روی کنند.
زائران اباعبدالله الحسین که در روزهای قبل به در کشور عراق با، مشکل روبرو بودند اکنون در مرز ایران بلاتکلیف و سردرگم هستند.
این بلاتکلیفی و نبود امکانات در حالی است که این زائران در کشور عراق هر چند متر به چند با وسائل نقلیه گوناگون، امکانات رفاهای و پذیرایی مردم روبرو بودند اما اکنون در مرز مهران با کم توجهی بی سابقه‌ای روبرو هستند.
آنگونه که از مرز مهران خبر می‌رسد اوضاع زائران ایرانی در این مرز شرایط مساعدی ندارد و مرزداری ایران همکاری لازم را با این زائران انجام نمی‌دهد.

نگاهی به برخی از خدمات دولت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم معنوی اربعین


تعداد بازدید : 12

گزارش صداوسیما از وضعیت نابسامان مرز مهران

تعداد بازدید : 13

گزارش مردمی از وضعیت اسفناک زائرین اربعین در مرز مهران(۱)

تعداد بازدید : 9

گزارش مردمی از وضعیت اسفناک زائرین اربعین در مرز مهران(۲)

تعداد بازدید : 3

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال های تلگرام
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین