پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۷۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
مراسم راهپیمایی 13 آبان صبح امروز در تهران هم‌زمان با سایر شهرها و استان های کشور برگزار شد و فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایران اسلامی طنین انداز شد.

شعار سال: مراسم راهپیمایی 13 آبان صبح امروز در تهران هم‌زمان با سایر شهرها و استان های کشور برگزار شد و فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایران اسلامی طنین انداز شد.

مراسم راهپیمایی 13 آبان در تهران از ساعت 9:30 دقیقه در مقابل لانه جاسوسی آمریکا آغاز شد و سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران این مراسم خواهد بود.
 
در راهپیمایی امسال در کنار شعار همیشگی مرگ بر آمریکا،‌ شعار هیهات مناالذله، شعار راهپیمایی‌ کنندگان بود.  همچنین براساس اعلام قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنگ استکبارستیزی در بیش از 105 هزار مدرسه در سراسر کشور  ساعت 8 صبح نواخته شد.
 
همچنین بیش از 4 هزار عوامل رسانه‌ای اعم از خبرنگار، تصویربردار و عکاس مراسم 13 آبان را در سراسر کشور پوشش خبری دادند. در تهران نیز 120 خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از 600 عکاس، ‌خبرنگار و تصویربردار داخلی این راهپیمایی را پوشش دادند.
 
شخصیت‌های سیاسی و نظامی کشور نیز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهرها و استان‌های مختلف سخنرانی داشتند که در این ارتباط می‌توان به سخنرانی آیت‌الله احمد خاتمی در کرمان، ضرغامی در مشهد، ‌صفارهرندی در قزوین، سردار اشتری اصفهان، منوچهر متکی شیراز، مهدی چمران اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی در کرمانشاه، سردار نقدی در البرز و ... اشاره کرد.
 
 
در تهران مراسم با قرآن و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد در ادامه دانش آموزان هم نوا با گروه های نوازنده سرود مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.
 
همچنین فریاد "لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است" و "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" راهپیمایان تهرانی با حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا طنین انداز شد.


در ادامه مراسم امیر حسین قره بام نماینده تشکل های دانش آموزی بیانیه دانش آموزان را قرائت کرد.


بیش از  700 خبرنگار و عکاس از رسانه های داخلی و خارجی مشغول مخابره اخبار یوم الله ۱۳آبان هستند که بالگردهای صدا و سیما نیز تصاویر هوایی این برنامه را تهیه می کنند.
 
 
 
پلاکاردی از  سران عربستان سعودی در دست دانش آموزان  قرار دارد که آنها را به شکل شتر نمایش داده که حاکی از بیانات رهبر انقلاب درباره خیال خام سران کشورهای غربی و آمریکا درباره ایران بود که فرمودند "شتر در خواب بیند پنبه دانه!"
 
راهپیمایان به ویژه نوجوانان و جوانان علاوه بر پرچم سه رنگ ایران پرچم فلسطین، مظلومین جهان را نیز در دست دارند.
 
در ادامه این برنامه سرود دانش آموزی چهل سالگی انقلاب توسط گروه سرود دانش آموزی اجرا شد.
 
در این مراسم برخی از شخصیت‌های سیاسی همچون سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه، آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، بطحایی وزیر آموزش و پرورزش، محمد نبی حبیبی و ...حضور دارند.
 
 
در کنار شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شعارهایی مانند هیهات من الذله، ما پیرو ولایت ایم و ... توسط راهپیمایان سر داده می شود.

فرزندان شهید ابراهیم علی معصومی،  شهید حسین همدانی، شهید محمود کاهو شهید افشاریان، دلیژگانی شهید وزینی شهید نجفی جلویی و شهید مقدم به روی سن آمده و بیانیه فرزندان شهدا را قرائت کردند.

راهپیمایان 13 آبان پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند : در این تجمع بزرگ ضداستکباری 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، پرچم این کشور به همراه پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 13 آبان 1397، کدخبر: 1424964 ، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
1
0
ا.ف75
ایشالله با ظهور مهدی موعود این پرچم هارو به طور ذهنی و عملی از تاریخ جهان حذف خواهیم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
م.آ75
اینکه صرفا بیان کارهای تکراری کنیم اما بصیرت افزایی نکنیم به نظرم نقص خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین