پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
«وحید رجب لو» جوان باهوش کرجی است که باوجود ۹۸ درصد معلولیت یک استارتاپ ویژه برای معلولین تولید کرده است که با توسعه آن معلولین می‌توانند دنیای آرام‌تر و راحت‌تری داشته باشنداما با 98درصد معلولیت مشمول دوره سربازی شده است. گزارش زیر در خصوص کارآفرینی این معلول توانمند میباشد.
شعار سال : توان یاب بگوییم نه معلول!» وحید در خط به خط حرف‌هایش به این کلمه تاکید دارد و هرجا که من از کلمه «معلول» استفاده می‌کنم تصحیحش می‌کند تا من هم در ادامه یاد بگیرم که از این کلمه در گفتارم استفاده کنم. پس اینطور تعریف کنم که «وحید رجب‌لو» یک توان یاب است که ۹۸ درصد بدنش از کار افتاده‌است و تنها با توان ۲۰درصد از دست راستش کارهای مهمی انجام می‌دهد. پسر ۳۰ ساله کرجی که با بیماری ژنتیکی SMA به دنیا آمد و به مرور قدرت دست و پایش را از دست داد.نظام وظیفه کرج معافیت وحید رجبلو که ۹۸ درصد معلولیت داره رو قبول نکرده ،وحید رجبلو نابغه‌ای است که به استیون هاوکینگ ایران شهرت دارد.





شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال خبری پارسینه
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین