پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: برخی دیواری کوتاه‌تر از دولت پیدا نکرده و دست به تخریب دولت زده‌اند.

شعارسال: محمدرحیم نوروزیان در جلسه تکریم و معارفه فرماندار گناباد که 12 آبان‌ماه در محل سالن علامه بهلول دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد استانداری جوان‌گرایی فرمانداران بوده، در این خصوص برخی فرمانداران جا به جا شده‌اند؛ ضمن اینکه باید از جوانان، بانوان و اقلیت‌ها نیز در مسئولیت‌های کشور استفاده شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی که در استان انجام شده ۱۵ درصد پست‌های مدیریتی استان باید توسط بانوان اداره شود؛ چراکه ۵۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: برخی دیواری کوتاه‌تر از دولت پیدا نکرده‌اند، بعضی از جریانات سیاسی که در چند انتخابات اخیر مردم به آنها اعتماد نکرده‌اند، دست به تخریب دولت زده‌اند؛ ضمن این که کانال‌ها و سایت‌های آنان نیز مکانی برای تخریب دولت شده است.

وی افزود: البته نباید این موضوع را تکذیب کرد که دولت به عنوان قوه مجریه سهم زیادی در چگونگی وضعیت کشور دارد.

نوروزیان هدف برخی گروه‌های سیاسی را جدایی مردم از دولت عنوان کرد و افزود: دعواهای سیاسی به کشور ضربه می‌زند و همین صدا و سیما نیز که با پول بیت‌المال فعالیت می‌کند در همایش بزرگ اربعین درست عمل نکرد و با پخش بعضی برنامه‌ها و استفاده از کارشناسان، دست به تخریب دولت زد.

وی گفت: اگر دولت حمایت نشود هیچ کاری انجام نخواهد شد بنابراین موفقیت دولت در گرو اتحاد و انسجام همه با یکدیگر است که این کار دشمن را نیز ناتوان می کند؛ اگر بخواهیم آینده کشور تضمین شود باید اتحاد خود را حفظ کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: بحث ایران و آمریکا به امروز و دیروز برنمی‌گردد و یک بحث قدیمی است؛ در ۱۳ آبان نیز هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و این فقط یک جنگ روانی بود که به راه انداخته‌اند.

مدار توسعه گناباد روی ریل قرار گرفته است

حمید بنایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: خوشبختانه مدار توسعه شهرستان گناباد روی ریل قرار گرفته و مسیر توسعه را آغار کرده است.

وی افزود: در طول سه سال اخیر ۵۰ درصد هیات دولت به شهرستان گناباد سفر داشته‌اند ولی بیشتر دستورات وزرا روی میز آن‌ها مانده و کار خاصی انجام نشده است.

وی ادامه داد: سرانه گازرسانی در بخش کاخک گناباد افزایش یافته و به ۱۲ میلیون تومان رسیده و بیش از ۲۰ روستای گناباد گازرسانی شده است.

بنایی عنوان کرد: درصد اشتغال ما در استان کاهش یافته و این نشان می‌دهد باید کارهای جدی در این حوزه داشته باشیم و برنامه‌ریزی دقیق‌تری را انجام دهیم.

همچنین حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب امام جمعه گناباد در این مراسم بیان کرد: بعد از عبادت خدا شیرین‌ترین کار خدمت به مردم است. مسئولان این فرصت‌ها را برای خدمت‌رسانی غنیمت بشمارند. لازم است مسئولان جهادی کار کنند تا مشکلات حل شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از خدمات ۳ ساله محمدعلی نبی‌پور تقدیر به عمل آمد و حامد قربانی به سمت فرماندار گناباد منصوب شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:31آبان1397 ، کدخبر: 97081305962: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین