پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴
جمعی از فعالان اقتصادی از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار "شفاف سازی اسامی و معیار انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت های زیرمجموعه وزارت کار " شده اند. پیش از این برخی نمایندگان مجلس نیز از این عدم شفافیت گله کرده و خواستار شفاف سازی شده بودند.

شعارسال: از آنجا که تعداد زیادی شرکت اقتصادی زیر مجموعه صندوق بازنشستگی و سازمان تامین اجتماعی قراردارند که تحت نظارت وزارت رفاه هیات مدیره برایشان انتخاب می شود، لطفا دستور فرمایید اسامی این افراد و معیار انتخاب آنها همراه با رزومه بر روی وب سایتی در درسترس عموم قرار گیرد.

سامانه هوشمند دیده بان شفافیت و عدالت به آدرس @DaadRobot در تلگرام برای ثبت مطالبات شهروندان و جمع آوری امضا برای هر مطالبه توسط خود شهروندان راه اندازی شده و دیده بان شفافیت و عدالت هر هفته مطالبه ای که بیشترین امضا برایش جمع شود را کتبا از مسئول مربوطه درخواست و نتیجه پیگیری خواهدکرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اکوفارس، تاریخ انتشار: 14آبان1397 ، کدخبر: 230146: www.ecofars.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین