پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۶۷۱۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
در پی اعلام تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه بانک مرکزی و بانک‌های ایران و اعلام قطع خدمات پیام‌رسان سوئیفت، رئیس کل بانک مرکزی گفت: تحریم‌های اعلام‌شده قبلا توسط بانک مرکزی پیش‌بینی شده و برنامه‌ریزی برای شرایط مختلف، حتی برای مواردی فراتر از این تحریم‌ها، انجام گرفته است.

شعار سال : در پی اعلام تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه بانک مرکزی و بانک‌های ایران و اعلام قطع خدمات پیام‌رسان سوئیفت، رئیس کل بانک مرکزی گفت: تحریم‌های اعلام‌شده قبلا توسط بانک مرکزی پیش‌بینی شده و برنامه‌ریزی برای شرایط مختلف، حتی برای مواردی فراتر از این تحریم‌ها، انجام گرفته است.

 عبدالناصر همتی در این‌باره اظهار کرد: مذاکرات لازم با کشورهای طرف تجاری انجام گرفته و نحوه تعامل با آن‌ها هماهنگ شده است.

وی افزود: اقدامات لازم در راستای تنظیم دقیق منابع و مصارف ارزی صورت گرفته و وضعیت ذخایر ارزی کشور به سطح مطلوب ارتقا داده شده است که انعکاس این امر را طی ایام اخیر در ثبات بازارهای پول و ارز شاهد بوده‌ایم.

به گفته همتی، بانک مرکزی با توجه به احتمال قطع خدمات پیام‌رسان مالی سوئیفت، سامانه‌های جایگزین برای تعامل بانکی با کشورهای طرف تجاری پیش‌بینی کرده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 15 آبان 1397، کدخبر: 97081407190 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
باز وعده و وعید الکی نباشه صلوات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
م.آ75
اگه قرار بود بانک مرکزی خودش رو برای تحریم های جدید آماده کنه چرا این آمادگی رو قبل مذاکرات انجام نداد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین