پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
دولت آمریکا در گافی مضحک نفتکش سانچی که سال گذشته غرق شد و یک شرکت صادرکننده گیاهان دارویی و شیرین‌بیان و بانک تات را که بیش از ۶ سال است که تغییر نام داده است!! را در لیست تحریم های وزارت خزانه داری قرار داده است!هواپیماهای زمین گیر شده هم از لیست حذف نشده اند.
شعار سال : دولت آمریکا در گافی مضحک نفتکش سانچی که سال گذشته غرق شد و یک شرکت صادرکننده گیاهان دارویی و شیرین‌بیان و بانک تات را که بیش از ۶ سال است که تغییر نام داده است!! را در لیست تحریم های وزارت خزانه داری قرار داده است!

**کنایه ظریف به گاف امریکا در لیست تحریم های جدید ایران

وزیر امورخارجه ایرا در توییتی نوشت:

آمریکا در یک عملیات روانی مذبوحانه برای پر نشان دادن فهرست شرکت‌های تحریم‌شده -که به صورت غیرعامدانه، هدف قرار گرفتن مردم عادی در این تحریم‌ها را هم اثبات می‌کند- بانکی را که ۶ سال پیش تعطیل شده و کشتی‌ای را که سال گذشته غرق شد در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.



**گاف فاحش دولت آمریکا و تحریم های هوشمند:

در لیست تحریم های به اصطلاح هوشمند وزارت خزانه داری آمریکا نام بانک تات هم وجود دارد . این بانک بیش از ۶ سال است که تغییر نام داده است!!



آمریکا در اتفاقی عجیب یک شرکت صادرکننده گیاهان دارویی و شیرین‌بیان را در لیست تحریم خود قرار داده است.


"سانچی" هوشمند بودن تحریم های امروز را به رخ کشید!!



دولت آمریکا در گافی مضحک نفتکش سانچی که سال گذشته غرق شد را در لیست تحریم های وزارت خزانه داری قرار داده است!

گاف در تحریم ناوگان زمین گیر شده

حمید بعیدی نژاد

حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در انگلیس ، در صفحه توییتر خود نوشت: ‏امروز بعد از کشتی سانچی و یک بانک تعطیل شده، خبرگزاری‌های بین‌المللی به اشتباه دیگر آمریکا در فهرست تحریم‌ها علیه ایران اشاره کرده‌اند که فقط اشتیاق زیاد آمریکا به طولانی کردن فهرست را نشان می‌دهد: ناوگان بوئینگ ۷۴۷ که مدت‌هاست بعلت فرسودگی پرواز نمی‌کنند.



اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین