پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
شهر هرت، شهري است بي‌نظم و هرکي هرکي و مشوش و درهم که در آن قانون و مقررات حکمفرما نيست. در شهر هرت همه به يكديگر ظلم مي‌كنند و البته همه ادعاي مظلوميت دارند. در شهر هرت فقط بايد دهن كدخدا را ديد. شهر هرت جايي است كه آثار باستاني و ملي‌اش را آب مي‌برد و مديرانش را خواب! رسانه‌ها در شهر هرت فراوانند ولي بايد رسانه‌ي ممدوح و مدهوش حاكم باشند...
شعار سال : شهر هرت، شهري است بي‌نظم و هرکي هرکي و مشوش و درهم که در آن قانون و مقررات حکمفرما نيست. در شهر هرت همه به يكديگر ظلم مي‌كنند و البته همه ادعاي مظلوميت دارند. در شهر هرت فقط بايد دهن كدخدا را ديد.

شهر هرت جايي است كه آثار باستاني و ملي‌اش را آب مي‌برد و مديرانش را خواب! رسانه‌ها در شهر هرت فراوانند ولي بايد رسانه‌ي ممدوح و مدهوش حاكم باشند. آمارها در شهر هرت مستند و قابل اتكا و اعتنا نيست. خبرهاي شهر هرت بايد با تعريف و تمجيد از استاندار شروع و خاتمه يابد.

در شهر هرت، هيچ كاري به‌ سرانجام نمي‌رسد. شهر هرت، از ابتدا هرت نبوده، به‌تدريج و در طي تلاش‌هاي بي‌وقفه اهالي، شهر هرت شده است. در شهر هرت همه مدعي هستند. در شهر هرت، حرف‌ها گنده گنده و اعمال كوچيك كوچيك است. در شهر هرت فرجه‌هاي قانوني 10 روزه، ده‌ها روز طول مي‌كشد. شوراي شهر شهر هرت نه معلق است، نه فعال است، نه اعضايش سلب عضويت و نه منحل مي‌شود.

در شهر هرت، آب هميشه سربالا مي‌رود و قورباغه هميشه ابوعطا مي‌خواند. در شهر هرت، آدم‌ها تا زماني حرمت دارند كه كاره‌اي باشند و كاري از عهده‌شان برآيد و مصدر امور باشند و به‌محض عزل از مصادر، بي‌حرمت مي‌شوند. كانال‌هاي تلگرامي شهر هرت، پر از عكس و خبر و تعريف و تمجيدهاي 50 هزارتوماني است. در شهر هرت قيمت اجناس و مايحتاج مردم مدام افزايش مي‌يابد و قيمت انسان و انسانيت مدام كاهش! شهر هرت جايي است که با ميلياردها تومان پول مردم و بيت‌المال بعد از يك‌سال فقط مي‌توان براي مردم مصيبت‌ديده، چند چادر برپا کرد. الهي كه شهر هرت نصيب هيچ مسلماني نشود، الهي!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال خبری نقد حال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین