پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۳۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۲
با حکم معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ حمید لطیفی به‌عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری لیزر، فوتونیک، ساخت و مواد پیشرفته منصوب شد.

شعارسال: با حکم سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری؛ حمید لطیفی به‌عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری لیزر، فوتونیک، ساخت و مواد پیشرفته منصوب شد و از زحمات محمدصادق ذبیحی دبیر ستاد لیزر، فوتونیک و ساختارهای میکرونی و همچنین محمود مهرداد شکریه دبیر پیشین ستاد توسعه فناوری مواد و ساخت پیشرفته قدردانی و تشکر شد.

در این حکم آمده است:

انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان و در چارچوب وظایف تعیین‌شده با ادغام ستادهای توسعه فناوری لیزر، فوتونیک و ساختارهای میکرونی و ستاد توسعه فناوری مواد و ساخت پیشرفته و در انطباق با نظام‌نامه جامع ارزیابی متوازن مأموریت‌های ستادهای توسعه فناوری نسبت به تدوین راهبردها، اولویت‌ها، راهکارها و هم‌افزایی فعالیت‌های مرتبط با حوزه لیزر، فوتونیک، ساختارهای میکرونی و همچنین مواد پیشرفته و نظارت بر امور مربوط در سطح کشور اقدام نمایند.

استفاده از ظرفیت‌های مؤثر ستادهایی که اینک در چهارچوب نظام‌نامه ادغام می‌شوند اعم از نیروی انسانی کارآمد و تداوم اقدامات جاری با اتخاذ رویکرد مناسب و چالاک در تعادل و هماهنگی مستقیم با مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی مورد تاکید است.

بدین‌وسیله از زحمات ارزنده جناب آقای دکتر محمدصادق ذبیحی دبیر محترم ستاد لیزر، فوتونیک و ساختارهای میکرونی و همچنین جناب آقای دکتر محمود مهرداد شکریه دبیر محترم ستاد توسعه فناوری مواد و ساخت پیشرفته در دوران تصدی مسئولیت ستادها قدردانی و از درگاه الهی توفیقات روزافزون همه شما عزیزان را مسألت می‌نمایم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاریخ انتشار: 14آبان1397 ، کدخبر: 39322 : www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین