پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۶۷۵۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
عباسعلی باقری (مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران) درباره پیگیری‌های آموزش و پرورش در خصوص کاهش ساعات آموزشی پایه دوازدهم و مشکل آنها برای مطالعه منابع کنکور گفت: ما نیز این را قبول داریم و با گلایه دانش آموزان در این باره موافقیم. حتی برای حل این مساله یک نامه رسمی به وزارتخانه ارسال کرده‌ایم؛ مبنی بر اینکه ۳۵ ساعت درسی در هفته برای دانش آموزان پایه دوازدهم بسیار زیاد است، زیرا دانش آموزان مشغول آمادگی خود برای شرکت در آزمون سراسری نیز هستند

شعارسال: مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره کاهش ساعت آموزشی پایه دوازهم گفت: طی یک نامه به وزارت آموزش و پرورش خواستار بررسی این مساله و کاهش ساعات آموزشی پایه دوازدهم شدیم.

عباسعلی باقری (مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران) درباره پیگیری‌های آموزش و پرورش در خصوص کاهش ساعات آموزشی پایه دوازدهم و مشکل آنها برای مطالعه منابع کنکور گفت: ما نیز این را قبول داریم و با گلایه دانش آموزان در این باره موافقیم. حتی برای حل این مساله یک نامه رسمی به وزارتخانه ارسال کرده‌ایم؛ مبنی بر اینکه ۳۵ ساعت درسی در هفته برای دانش آموزان پایه دوازدهم بسیار زیاد است، زیرا دانش آموزان مشغول آمادگی خود برای شرکت در آزمون سراسری نیز هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پایان بیان کرد: به عنوان مسئول آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کردم پیگیر این مساله هستیم و رسیدگی به این امر دستگاه‌های مخصوص خود را دارد و ما هم باید انقدر به آنها بگوییم تا ساعت درسی را کاهش دهند.

وی همچنین درباره درباره تنبیه‌ بدنی در مدارس گفت: مدارس از تنبیه بدنی فاصله گرفته‌اند و اگر هم موردی وجود داشته باشد، استثنا است.

او گفت: اکنون این مساله برای خانواده‌ها، دانش‌آموزان و همکاران من جا افتاده است و اگر بگویید که تنبیه بدنی در مدارس وجود دارد کسی باور نمی‌کند. ممکن است در ۳۰ هزار کلاس و چهار هزار مدرسه شهر تهران یا ۱۱۰ مدرسه کشور در یک روز یک مورد استثنا پیدا شود.

باقری تصریح کرد: فرهنگ ما این را پذیرفته است که دیگر در مدارس تنبیه بدنی نباشد و همینطورم هست. اگر هم موردی وجود داشته باشد به ما اطلاع دهید، زیرا این مساله جزو مواردی است که شدید با آن برخورد می‌کنیم تا مشکل آن دانش آموز حل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه الان موردی در زمینه تنبیه بدنی دانش آموزان در مدرسه نداریم، توضیح داد: با تنبیه بدنی به شدت برخورد می‌کنیم، اما حتی یک مورد هم در این زمینه نداریم. به طور مثال در مورد اضافه پرداخت شهریه در مدارس غیردولتی مواردی داریم که درحال بررسی است، ولی در تنبیه بدنی یک مورد را هم نداریم واگر باشد مطمئن باشید که استثنا است.

باقری در خصوص تنبیه‌های روحی و عاطفی گفت: ما حتی با تنبیه‌های غیرفیزیکی و در واقع تنبیه‌های روحی وعاطفی مخالفیم و اگر در این زمینه موردی وجود داشته باشد، قطعا با آن برخورد خواهیم کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 16آبان 1397 ، کدخبر:688803 www.ilna.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
0
ا.ف75
به بچه ها هرچی کمتر و با اصول تر فشار بیاد این ها هم در مسیر زندکیشون موفق ترن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
س.ح75
خوبه به جاش دانش اموزان وقت بیشتری رو برای تست زدن صرف میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین