پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۶۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
با این حال، روابط عمومی این شورا با استناد به مطالب مطرح شده در برخی رسانه‌ها افزوده است: 'این که طرح بنر از طرف شورای هماهنگی تبلیغات به آن‌ها (شهرداری) داده شده و با اعتمادی که داشته اند نسبت به چاپ و نصب آن اقدام کرده اند، خود بیانگر این موضوع است که بنر فوق توسط شورای هماهنگی نه طراحی، نه چاپ و نه نصب شده است
شعارسال:با این حال، روابط عمومی این شورا با استناد به مطالب مطرح شده در برخی رسانه‌ها افزوده است: 'این که طرح بنر از طرف شورای هماهنگی تبلیغات به آن‌ها (شهرداری) داده شده و با اعتمادی که داشته اند نسبت به چاپ و نصب آن اقدام کرده اند، خود بیانگر این موضوع است که بنر فوق توسط شورای هماهنگی نه طراحی، نه چاپ و نه نصب شده است. '

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در پاسخ به واکنش کاربران فضای مجازی به اشتباه املایی بنر ۱۳ آبان در شهر شیراز اعلام کرد که هیچ نقشی در طراحی آن نداشته و هیچ تعمدی هم در این کار نبوده است.

در آستانه راهپیمایی باشکوه روز ۱۳ آبان مردم شیراز عکس بنری در فضای مجازی منتشر شد که حاوی جمله انگلیسی DAWN WITH U.S.A )به معنی سپیده دم با آمریکا) به جای DOWN WITH U.S.A )مرگ بر آمریکا) بود که این امر واکنش منفی کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت. شورای تبلیغات اسلامی: تعمدی در بنر ۱۳ آبان نبود به دنبال آن که شهرداری شیراز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این بنر توسط دیگر سازمان‌های تبلیغاتی تهیه شده است، نگاه‌ها به سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دوخته شد که نشان آن در این بنر آمده بود.

با این حال، روابط عمومی این شورا با استناد به مطالب مطرح شده در برخی رسانه‌ها افزوده است: 'این که طرح بنر از طرف شورای هماهنگی تبلیغات به آن‌ها (شهرداری) داده شده و با اعتمادی که داشته اند نسبت به چاپ و نصب آن اقدام کرده اند، خود بیانگر این موضوع است که بنر فوق توسط شورای هماهنگی نه طراحی، نه چاپ و نه نصب شده است.

' در این اطلاعیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اشاره‌ای به این موضوع نداشته است که اگر این شورا، بنر را طراحی نکرده است، کدام ارگان یا نهاد یا شرکت این بنر را طراحی کرده و دارای مسئولیت در این زمینه است. در توضیحات روابط عمومی این شورا آمده است: ' شهرداری شیراز به عنوان وظیفه و جهت اطلاع رسانی بهتر، نسبت به تغییر سایز طرح و بازطراحی آن برای نصب بر روی پل هوایی اقدام نموده و قطعا کم توجهی به محتوا در چاپ و نصب موجب بروز این موضوع شده است. '

برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این اطلاعیه اعلام کردند که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که این بنر را در اختیار شهرداری شیراز قرار داده است، در این اطلاعیه حاضر به پذیرش مسئولیت خود در قبال نظارت بر طرح بنر نشده است.

سکوت و عدم موضع گیری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس درباره اشتباه صورت گرفته در بنر ۱۳ آبان از دیگر محور‌های انتقادی کاربران شبکه‌های اجتماعی از این شورا بود.

روابط عمومی این شورا در این باره توضیح داده است: 'اگر این نهاد تاکنون سکوت نموده و به موضوع دامن نزده است صرفا به خاطر این بوده که به واسطه یک اشتباه کوچک زحمات دلسوزانه عزیزان در دیگر دستگاه‌ها نادیده گرفته نشده و موجب دلسردی خادمان به انقلاب نگردد.

' در بخش دیگری از اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس آمده است: 'بر اساس تحقیقات به عمل آمده و قرائن قطعی موجود، در درج متن لاتین مورد اعتراض مؤمنین هیچ گونه تعمدی توسط هیچ نهاد یا دستگاهی صورت نگرفته است.

' در این اطلاعیه همچنین قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آّبان آمده است: 'در بین صد‌ها مورد تبلیغات محیطی اعم از پلاکارد، بنر، پوستر، تراکت و کارتن پلاست که صورت گرفته است، در چینش عبارت لاتین یکی از بنر‌ها به صورت غیر عمد اشتباهی توسط یکی از دستگاه‌های همکار صورت گرفت که در اولین فرصت اصلاح شد. ' شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزوده است: 'از همه دوستان انقلاب استدعا دارد تا از گسترش بدبینی به فرزندان انقلاب و امام جلوگیری نموده و در شرایط فعلی که دشمن به دنبال ایجاد شکاف در خطوط مبارزه با استکبار است در انسجام بیشتر جبهه انقلاب، بذل مساعی مضاعف معمول گردد.

' پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز شامگاه یکشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بنر ۱۳ آبان توسط سایر سازمان‌های تبلیغاتی تهیه شده و شهرداری در این فرایند، دخالتی نداشته است. در این اطلاعیه آمده است: شهرداری این شهر در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اقدام به انجام تبلیغات محیطی با مضامین مرتبط با یوم الله ۱۳ آبان کرده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: مجموعه شهرداری شیراز اقدام به چاپ و نصب بیش از ۶۵ بنر در سطح بیلبورد‌ها و عرشه‌های پل، داربست ها، استند‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی باشکوه روز دانش آموز و ... کرده که بدون مشکل انجام شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار16آبان 97، کدخبر: 379514، fararu.comwww.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
0
برای ما مهم نیست که تعمد وجود داشته یا نداشته است. مهم این است که چرا این مشکلات در یک شهرداری کلان شهر، باید مکررا تکرار شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
م.آ75
تو ایران طبیعی که تقصیر هارو به گردن هم بندازن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین