پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۶۷۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
خبرگزاری رسمی آلمان از به چالش کشیده شدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران توسط برلین و با حربه اعطای ضمانت‌نامه‌های اعتباری به شرکت‌های آلمانی خبر داد.

شعار سال: دولت آلمان برای حمایت از شرکت‌های دارای مراوده با ایران، نزدیک به یک میلیارد یورو ضمانت‌نامه اعتباری اعطا کرده است.

روزنامه «جروزالم پست» که سه‌شنبه شب این خبر را به نقل از «خبرگزاری رسمی آلمان» منتشر کرد، نوشت: دولت آلمان تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه ایران و در روز دوشنبه را با پرداخت 911 میلیون یورو ضمانت‌نامه صادراتی به 58 شرکت و تداوم حمایت از آن‌ها به چالش کشید.

به نوشته این روزنامه، خبرگزاری رسمی آلمان روز شنبه با افشای اعطای ضمانت‌نامه اعتباری برلین به شرکت‌های فعال در همکاری با ایران نوشت که برلین از سال 2016 تاکنون نزدیک به یک میلیارد یورو ضمانت را برای تداوم همکاری با ایران به شرکت‌هایش اعطا کرده است.

آلمان بین کشورهای اروپایی، کماکان بزرگترین شریک تجاری ایران باقی مانده به طوری‌که در سال 2017، حجم تجارت طرفین 17 % برابر با 3.4 میلیون یورو افزایش یافت.

وزرای خارجه و دارایی آلمان، فرانسه ،انگلیس همراه با «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جمعه گذشته در بیانیه‌ای با اشاره به پیشرفت ساز و کار مالی ویژه این اتحادیه برای ایران گفتند: «در تکمیل این ساز و کار مالی عزمی راسخ داریم

وزارت خزانه‌داری آمریکا درحالی عصر دوشنبهباز اعمال تحریم‌ها بر ایران را اعلام کرد که این اقدام تاکنون واکنش منفی متحدان درجه یک واشنگتن و همسایگان و مشتریان نفتی ایران در جهان را به همراه داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 15 آبان 97، کد مطلب: 13970815001122: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
0
سو استفاده اروپا از شرایط ایران واقعا بحد تهوع آوری رسیده است. این همه حقارت را نمی شود تحمل کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین