پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۶۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: مجموعه جهانی تخت ‌جمشید در میان آثار میراثی و جاذبه‌های گردشگری فارس، در صدر توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد.

شعارسال: مصیب امیری گفت: طی هفت ماه گذشته بیش از 4 میلیون 240 هزار گردشگر داخلی و خارجی به فارس سفر و از اماکن تاریخی و فرهنگی این استان بازدید کرده‌اند.

او گفت: از تعداد کل گردشگران 4 میلیون و 2 هزار و 412 نفر گردشگر داخلی و 241 هزار و 185 گردشگر خارجی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی استان فارس بازدید کردند.

امیری با اشاره به افزایش حدود 6 درصدی تعداد گردشگرانی که امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس بازدید کرده ‌اند، گفت: در مهرماه بیشترین تعداد گردشگران خارجی از کشورهای فرانسه،‌ آلمان و ایتالیا به استان فارس سفر کرده ‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس خاطر نشان کرد: میراث جهانی تخت جمشید با 14 هزار و 195 نفر، نقش رستم با 11 هزار و 462 نفر و مجموعه جهانی پاسارگاد با 9 هزار و 440 نفر بیشترین آمار بازدید گردشگران خارجی را به خود اختصاص داده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13آبان1397 ، کدخبر: 97081305920: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
س.ح75
دروازه تمدن جهانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین