پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۶۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
سید عبدالملک بدر الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد همپیمانی رژیم‌های سعودی و امارات با دشمن اسرائیلی هر روز آشکارتر از قبل می‌شود و تشدید تجاوزات نظامی در یمن بدون اجازه مستقیم آمریکا ممکن نبوده است.
شعار سال : عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی امروز خود به آخرین تحولات داخلی یمن به ویژه تحولات جبهه ساحل غربی یمن در پی تشدید تجاوزات ائتلاف سعودی اماراتی پرداخت

الحوثی درباره تشدید تجاوزات رژیم سعودی و امارات به یمن به ویژه به ساحل غربی گفت تشدید تجاوزات دشمن در پی اظهارات مقامات آمریکایی صورت گرفته که خواهان ازسرگیری مذاکرات شده‌اند.

وی افزود انتظار تدابیری برای تشدید گسترده تجاوزات نظامی را داشتیم و برای این تجاوزگری یک ماه فرصت داده شده است.

رهبر انصارالله ادعای آمریکا درباره صلح را در حقیقت همان آغاز دور جدیدی از تجاوزات نظامی گسترده علیه ملت یمن توصیف کرد.

وی خاطر نشان کرد تشدید تجاوزات نظامی در یمن بدون اجازه مستقیم آمریکا ممکن نبوده است.

الحوثی افزود آمریکا نقش تجاوزکارانه سعودی و امارات را در یمن و مناطق دیگر برعهده گرفته است

رهبر انصارالله تاکید کرد همپیمانی رژیم‌های سعودی و امارات با دشمن اسرائیلی هر روز آشکارتر از قبل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد تشدید تجاوزگری علیه یمن هر بار به لطف همبستگی و انسجام و ایستادگی و مقاومت قشرهای مختلف ملت یمن با شکست روبرو می‌شود.
رهبر انصارالله اظهار داشت : دشمن با امکانات بالا تجاوزات به الحدیده و اطراف آن را تشدید کرده است، اما در مقابل اراده ملت یمن شکست خواهد خورد.

به گفته وی، دشمن مرتکب جنایات جنگی شده که همه جهان از آن اطلاع دارند، جنایاتی که ثبت شده است.

الحوثی تاکید کرد کشورهای متجاوز حق مشروع یا قانونی برای دخالت و تجاوز به یک کشور مستقل همچون یمن را ندارند.

وی افزود عبدربه منصور هادی و دولت وی هیچ مشروعیتی ندارند و هیچ دولتی در دنیا حق ندارد که کشورهای دیگر را برای اشغال کشور و کشتار ملت خود دعوت کند.

الحوثی گفت عربستان و امرات از خائنان در یمن سوء‌ استفاده کرده و آنها را در صف مقدم و پیشاپیش صفوف خود برای حمایت از نظامیانشان قرار داده‌اند.

وی افزود عربستان و امارات به خاطر عشق و علاقه به هیچ طرف یمنی نیامده‌اند و آنها از هر طرف یمنی تنها به عنوان ابزاری برای مقاصد خود سوء‌ استفاده می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن با تاکید بر ضرورت مقابله جدی و قاطعانه با دور جدید تجاوزات شدید متجاوزان گفت اماراتی‌ها مزدوران یمنی‌ را پیشاپیش نظامیان خود قرار داده‌اند و آنها تحت فرمان افسران اماراتی که دنباله‌رو آمریکایی‌ها،‌ اسرائیلی‌ها و انگلیسی‌ها هستند، عمل می‌کند.

الحوثی تاکید کرد آزادگی ما مانع تسلیم و ذلت و سازش ما در برابر جنایتکاران می‌شود.

رهبر انصارالله یمن در ادامه گفت اکثریت قبایل یمن از متجاوزان جنایتکار به سبب کشتار زنان و کودکانشان خشمگین هستند.

الحوثی تصریح کرد ما مردمی هستیم که بر پایه ایمان، فطرت و ارزش‌هایی تربیت شده و پرورش یافته‌ایم که سبب می‌شود در برابر ظلم سر خم نکنیم.

وی گفت ما امروز باید دست به تحرک جدی بزنیم، ما از آزادگان ملت عزیز خود همانند تمام مراحلی که دشمن تجاوزاتش را تشدید می‌کرد، دعوت می‌کنم که به طور جدی و مسئولانه و آگاهانه به سوی جبهه‌ها می‌شتابند و دشمنان را در بسیاری از مراحل تشدید تجاوزاتشان شکست دادند و مانع رسیدن آنها به اهداف علنی‌شان شدند،‌امروز هم مردم را به تحرک جدی و مسئولیت پذیری برای شکستن دشمن و کسب پیروزی دعوت می‌کنم، از بندگان آزاده می‌خواهم به میدان نبرد رفته و در کنار رزمندگان شریف و آزاده و عزیزی قرار گیرند که همچنان تمام تلاش‌های خود را برای مقابله با دشمنان به کار گرفته‌اند.

الحوثی خاطر نشان کرد همه ما مسئولیت داریم در تمام زمینه‌ها دست به تحرک بزنیم، امروز دست اندرکاران جبهه اقتصادی باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند، در زمینه رسانه‌ای هم فعالان باید تمام تلاش خود را در زمینه بسیج افکارعمومی به کار گیرند، جبهه علما و اندیشمندان و خطیبان و ائمه مساجد هم جبهه بسیار مهمی در مقابله با متجاوزان و تمام فعالیت‌های فریبکارانه آ«ها در سطح رسانه‌ای و غیره است، همه مسئول هستند از مسیر نظامی حمایت کنند، زیرا این مسیر، مسیر اصلی و تعیین کننده است و نباید از آن شانه خالی کرد.

رهبر انصارالله گفت امروز پس از آنکه خداوند در مرحله‌ای طولانی به ما کمک کرد، در چهارمین سال جنگ و در اواخر سال چهارم، خداوند بارها به ما کمک کرده و متجاوزان در مرحله دشواری به سر می‌برند، وجهه‌ امروز در جهان به شدت خدشه‌دار شده است، خلاصه اینکه نظام سعودی آبرو خود را در جهان از دست داده است، جنایاتش در تمام جهان برای همه شناخته شده و مردم هر کشوری در سخنان خود به آن اشاره می‌کنند، نظام امارات هم همینطور است، هزینه اقتصادی آنها هم بسیار سنگین است و وضعیت اقتصادی آنها روز به روز به سمت فروپاشی پیش می‌رود، هزینه آنها ساده نیست.

وی به ادامه باج خواهی آمریکا از متجاوزان سعودی و اماراتی اشاره کرد و اظهار داشت شیوه و رویکرد آمریکا در مرحله گذشته به گونه‌ای بود که فرصت مشخصی را مشخص می‌کرد و بر آنها برای تحقق چیزی فشار وارد می‌کرد که شکست می‌خوردند، آنگاه سکوت می‌کردند، سپس فرصت دیگری و همینطور ادامه می‌یافت، شیوه آمریکا، باج‌خواهی و سوء‌ استفاده و وادار کردن آنها(سعودی و امارات) برای غرق شدن بیشتر در باتلاق جنگ است.

الحوثی با اشاره به اهتمام جدی به خانواده‌های شهدا و رزمندگان حاضر در جبهه‌های جنگ و مجروحان گفت همه باید در این زمینه مهم همکاری کنند و به رزمندگان هم کمک کنند، همه سازمان‌های خیریه و جمعیت‌ها و اهل خیر باید در این زمینه همکاری و کمک کنند.

رهبر انصارالله در پایان برای پیروزی ملت مظلوم یمن و شفای مجروحان و آزادی اسیران دست به دعا برداشت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از مشرق نیوز،تاریخ انتشار :16آبان 97 ، کد خبر:909141، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
0
یمن برای عربستان و سپس آمریکا و اسرائیل، داره تبدیل به باتلاق می شه. باید زودتر از این مصیبت ، خروج کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین