پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۸۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
در حال حاضر پروژه‌های عمرانی نیمه تمام زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که سال‌های سال است این پروژه‌ها به حال خود رها شده‌اند و کسی پاسخگوی وضعیت مبهم و نامشخص این پروژه‌ها نیست. در چند وقت اخیر هم از مسؤولان استان شنیدیم که این پروژه‌ها فعال می‌شوند اما با گذری در بلوار قرنی شهر یاسوج و همچنین در خروجی شهر یاسوج به سمت اکبرآباد در خواهیم یافت که هیچ کاری برای تکمیل این 2 پروژه صورت نگرفته و همچنان باید دل به وعده‌ها خوش کرد.

شعارسال: در چند وقت اخیر هم از مسؤولان استان شنیدیم که این پروژه‌ها فعال می‌شوند اما با گذری در بلوار قرنی شهر یاسوج و همچنین در خروجی شهر یاسوج به سمت اکبرآباد در خواهیم یافت که هیچ کاری برای تکمیل این 2 پروژه صورت نگرفته و همچنان باید دل به وعده‌ها خوش کرد.

 در حال حاضر پروژه‌های عمرانی نیمه تمام زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که سال‌های سال است این پروژه‌ها به حال خود رها شده‌اند و کسی پاسخگوی وضعیت مبهم و نامشخص این پروژه‌ها نیست.

برای نمونه می‌توان به پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهر یاسوج اشاره کرد که این پروژه نزدیک به یک دهه است همچنان به حال خود باقی مانده و یا پروژه چد طبقه‌ای هتل ورزش که با سر و شکل کنونی هیچ امیدی برای تکمیل آن وجود ندارد.

متاسفانه در سال‌های اخیر قول‌های زیادی برای تکمیل این پروژه‌ها داده شده اما تنها روی کاغذ بر جا مانده و هیچ اقدامی برای تکمیل آن‌ها صورت نگرفته است.

برای مثال در دوره گذشته قرار بود پروژه‌های بخش دولتی به بخش خصوصی به شرط اجاره و تکمیل واگذار شوند به این ترتیب که بخش خصوصی پروژه‌ها را با اعتبارات خود تکمیل می‌کرد و در عوض به مدت چندین سال پروژه در مالکیت بخش خصوصی بود که در استان سرمایه‌گذار برای این کار پیدا نشد و عملا این طرح با شکست روبرو شد.

مسؤولان کشوری که در طول دولت کنونی به این استان آمدند هم وعده‌های بی‌سرانجام دادند و برای مثال وعده 20 میلیارد تومانی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت هم توخالی از آب درآمد و نشان داد که وعده معاون وزیر تنها برای خواباندن سر و صداهایی بود که از قبل سخنان جنتی علیه یکی از شهرهای استان ایجاد شده بود.

در چند وقت اخیر هم از مسؤولان استان شنیدیم که این پروژه‌ها فعال می‌شوند اما با گذری در بلوار قرنی شهر یاسوج و همچنین در خروجی شهر یاسوج به سمت اکبرآباد در خواهیم یافت که هیچ کاری برای تکمیل این 2 پروژه صورت نگرفته و همچنان باید دل به وعده‌ها خوش کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویر احمد ،تاریخ انتشار : 18آبان 97 ، کد خبر: 13970818000045،www.kohgiluyeh-boyerahmad.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین