پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
علی الشتری‌نژاد عنوان کرد: با توجه به برنامه‌های سازمان محیط زیست در خصوص مدیریت تالاب‌های کشور، جلسه ویژه‌ای برای بررسی مسائل و مشکلات تالاب‌های پل‌دختر با حضور کارشناسان دفتر تخصصی تالاب‌های کشور و کارشناسان اداره کل محیط زیست لرستان در سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل شد.

شعارسال: علی الشتری‌نژاد عنوان کرد: با توجه به برنامه‌های سازمان محیط زیست در خصوص مدیریت تالاب‌های کشور، جلسه ویژه‌ای برای بررسی مسائل و مشکلات تالاب‌های پل‌دختر با حضور کارشناسان دفتر تخصصی تالاب‌های کشور و کارشناسان اداره کل محیط زیست لرستان در سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل شد.

وی افزود: پس از بحث و تبادل نظر، در خصوص راه‌های مدیریت تالاب‌های پل‌دختر تصمیم‌گیری شد که تدوین طرح مدیریت زیست بومی همه تالاب‌های پل‌دختر از مصوبات این جلسه بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پل‌دختر گفت: از آنجایی‌که پیش از این تنها یک تالاب پل‌دختر برای مدیریت زیست بومی در نظر گرفته شده بود، با توجه به مباحث مطروحه در جلسه، این طرح همه تالاب‌های این شهرستان را پوشش می‌دهد.

وی یادآور شد: با تدوین و اجرای این طرح برای همه تالاب‌ها می‌توان امیدوار بود که در راستای توسعه پایدار و مدیریت یک‌پارچه منابع آبی، زمینی و معیشتی و با حفاظت از تالاب‌ها، آنها را حراست نمود.

الشتری‌نژاد خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت زیست بومی برای بهره برداری اقتصادی با در نظر گرفتن نقش انسانها و جوامع محلی در جهت استفاده پایدار از منابع و با حفظ محیط زیست است که تنها وطیفه یک‌سازمان نیست بلکه فرآیندی بوده که با هم‌کاری ذی‌نفعان اعم از سازمان‌های مرتبط و جوامع محلی و چارچوبی است که برای مدیریت مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری فارس لرستان،تاریخ انتشار :18 آبان 97 ، کد خبر:13970818000017 ،www.lorestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
ا.ف75
ما در زمینه محیط زیست چندین ساله که رویکرد عقب گردی داشتیم و از پیشرفت در این زمینه هیچ سودی نبردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین