پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۸۸۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: شورای اسلامی شهر اراک برای انتخاب شهردار به دنبال فردی است که بهترین شرایط را در راستای مدیریت شهری داشته باشد. مدیریت منسجم شهری و جذب سرمایه گذار از جمله مولفه های مهم برای توسعه شهری اراک است که باید مدنظر قرار گیرد.

شعارسال: رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: مدیریت منسجم شهری و جذب سرمایه گذار از جمله مولفه های مهم برای توسعه شهری اراک است که باید مدنظر قرار گیرد.

کاوه فلک افلاکی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: شورای اسلامی شهر اراک برای انتخاب شهردار به دنبال فردی است که بهترین شرایط را در راستای مدیریت شهری داشته باشد.

وی افزود: شهردار جدید اراک بر اساس داشتن تجربه لازم، آشنا بودن با ساختار شهرداری، تعامل با شورا و بومی بودن انتخاب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: در انتخاب شهردار نباید عجله کرد و اعضای شورا بایستی با مطالعه کامل و با در نظر گرفتن الگوها و فاکتورهای مورد نظر نسبت به انتخاب شهردار گام بردارند.

فلک افلاکی خاطرنشان کرد: قانون منع به‌ کارگیری بازنشستگان شامل تعدادی از شهرداران کشور از جمله تهران، مشهد و اراک می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک بیان داشت: در همین راستا برای مدیریت شهری از سوی فراکسیون امید پنج نفر معرفی شده‌اند و خارج از لیست افراد دیگری نیز می‌توانند با تصمیم فراکسیون به لیست مورد نظر اضافه شود.

وی خاطرنشان کرد: در شورای اسلامی دوره پنجم اراک شفافیت از جمله مهمترین دستور کارها است. لذا بر همین اساس و مبنا از شهردار جدید انتظار شفافیت داریم، ضمن اینکه با شورا تعامل داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به اینکه هیچ کس به شورا خط نمی دهد، ولی معتقد به مشورت هستیم، بیان داشت: از شهردار جدید علاوه بر پیگیری پروژه های نیمه تمام، جذب سرمایه گذار و رعایت اصول قانونی شهرداری و ارتباط و تعامل با شورا، انتظار داریم یک مدیریت منسجم داشته باشد تا ضمن ارائه خدمات شهری بتواند از افراد تحصیلکرده، جوان، خلاق، مبتکر و خوش فکر در حوزه مدیریت خود استفاده کند.

فلک افلاکی خاطرنشان کرد: مردم نسبت به برخی مسئولان دلسرد شده اند، شورا و شهرداری اگر درست حرکت کنند می توانند در کاهش این دلسردی و بی اعتمادی کمک کنند.

وی در پاسخ به سوال  مبنی بر اینکه آیا شورا برای انجام طرح های جدید شهری مصوبه خواهد داشت؟ توضیح داد: تا زمانی که پروژه های نیمه کاره تمام نشود، به دنبال پروژه جدید نخواهیم بود. پیگیری پروژه‌های نیمه‌ تمام باید در دستور کار شهردار قرار گیرد تا مردم ببینند که کارها به درستی پیش می رود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری مهر ،تاریخ انتشار : 15آبان 97 ، کد خبر: www.mehrnews.com،4452235

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین