پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۰۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱
در حالی که سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج پیش تر دلیل از بین رفتن خط کشی خیابان ها را زیرساخت نامناسب و عدم آسفالت خیابان های شهر یاسوج عنوان کرده بود به او پیشنهاد می کنیم به جای توجیه یک کار بیهوده ، وضعیت آسفالت حاشیه شهر را بهبود بخشید و از فرار رو به جلو پرهیز کنید.

شعارسال: شهر یاسوج به لحاظ برخورداری از زیر ساخت ها نظیر آسفالت جاده در شرایط قابل قبولی نیست، این وضعیت مشکلات متفاوتی را برای شهروندان یاسوجی و همه کسانی که در شهر و حاشیه تردد می کنند به وجود می آورد.

مسائل ناشی از عدم تکمیل آسفالت خیابان ها باعث مشکلاتی از قبیل آلوده شدن فضای شهر در اثر تردد خودروها، افزایش خسارت برای شهروندان در اثر لطمه به خودروها، تاثیر بر مقوله گردشگری از جمله معضلات ناشی از عدم آسفالت خیابان ها است.

شهرداری به عنوان متولی امور شهری در شهر یاسوج باید با شناسایی خیابان های خاکی اقدام به آسفالت کند و در خصوص خیابان های دارای آسفالت فرسایش یافته، اقدام به ترمیم این نوع خیابان ها کند.

باید اشاره کرد وضعیت خیابان ها در بعضی مناطق شهر یاسوج بسیار نامناسب است به گونه ای که با اولین بارش باران در فصل های پیش رو و در حال حاضر شرایط را برای ساکنان بسیار سخت خواهد کرد زیرا گل و لای شدن مسیر، تردد آسان و عبور خودروها و عابران پیاده را می تواند سخت و حتی ناممکن کند.

این در حالی است که سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج پیش تر در گفتگو با خبرنگار گفت: یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد است و بیش از یک سوم جمعیت استان را در خود جای داده است.

سجاد بهرامی بیان کرد: مناطق حاشیه ای در اطرف یاسوج وجود دارد و مردم زیادی در این مناطق اسکان دارند که به علت نبود زیرساخت های کافی و استفاده از خدمات شهری باید تردد بیشتری در سطح شهر انجام دهند، و چون تقاضای آنها به نوعی بیش از ظرفیت خدمات شهری است، این مسئله سبب اثر گذاری بر طراحی های درون شهر می شود.

وی افزود: در طراحی خطوط ترافیک شهری مسئله کیفیت و مرغوبیت تنها ملاک نیست و یکی دیگر از عوامل نابودی خط کشی خطوط، وضعیت نامناسب خیابان ها در پیرامون شهر است زیرا بخاطر نبود آسفالت و جاده های خاکی خودروها با تردد در این مکان ها با خود گل و لای و لجن را به سطح شهر حمل می کنند و همین امر سبب نابودی رنگ خطوط ترافیک شهری شده است.

اکنون با توجه به صحبت های سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج که گفته بود مناسب نبودن زیرساخت ها از جمله عدم آسفالت حاشیه شهر یاسوج باعث ایجاد مشکلاتی از جمله پاک شدن خط کشی های خیابان های مرکز شهر می شود، باید در جواب گفت بهتر است زیرساخت هایی که به آن اشاره کردید را به حد نرمال برسانید تا عملکرد غیرقابل توجیه در استفاده از رنگ های بی کیفیت برای خط کشی خیابان ها را به گردن خیابان های آسفالت نشده نیندازید این کار مصداق این ضرب المثل است : " از ماست که برماست ".

باتوجه به مطالب ذکر شده بخشی از مناطقی که در شهر یاسوج فاقد آسفالت هستند به ترتیب زیر همراه با تصاویر ذکر شده است:





سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 17آبان1397 ، کدخبر: 112415: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین