پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
سفرهای استانی ۱۵ ماه اول دولت دوازدهم در مقایسه با دولت یازدهم کاهش ۳۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

شعارسال: سفرهای استانی به دورترین نقاط کشور از دولت نهم و روی کارآمدن دولت احمدی‌نژاد آغاز شد و روزنه امیدی برای برخی از مردم محروم در روستاهای کشور ایجاد کرد. سفرهای استانی در دولت اصلاحات نیز انجام می‌گرفت، ولی روند آن در دولت بعدی بسیار متفاوت شد و مردم این توان را پیدا کردند که با وزرا و رؤسای دستگاه‌های اجرایی و حتی رئیس‌جمهور به‌صورت حضوری و از نزدیک دیدار کنند.

با توجه به اهمیت این موضوع شناسایی تعداد سفرهای استانی دولت یازدهم و دوازدهم در بیش از ۱۸ ماه اول دوران مسئولیت خودشان بسیار حائز اهمیت است.

دولت یازدهم روحانی که از مرداد سال ۱۳۹۲ سر کار می‌آید، نخستین سفر استانی خود را در هفتم اسفند ۱۳۹۲ از استان هرمزگان آغاز می‌کند و آخرین سفر استانی روحانی نیز هفت اردیبهشت سال ۱۳۹۷ به استان آذربایجان‌شرقی ختم می‌شود.

سفرهای روحانی در دولت یازدهم در ۱۵ ماه نخست آن ۱۲ سفر استانی بود که به ترتیب ذیل است: چهارشنبه هفت اسفند سال ۹۲ روحانی به هرمزگان سفر می‌کند. سفرهای دیگر دولت یازدهم نیز به زاهدان، ایلام، خرم‌آباد، شهرکرد، اردبیل، زنجان، بوشهر، بیرجند، اصفهان، تبریز و گیلان است.

در دولت دوازدهم نیز روحانی به همراه تیم هیأت دولت نخستین سفر امسال خود را در هفت اردیبهشت به تبریز انجام داد و سفرهای قبلی وی در ۱۱ آذر به زاهدان و ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ به مشهد انجام شده بود.

این نشان دهنده آن است که سفرهای استانی رئیس‌جمهور در ۱۵ ماه اول دولت یازدهم در مقایسه با دولت دوازدهم کاهش ۳۰۰ درصدی دارد و این یعنی روحانی رویارویی سخت و غیرمناسبی با مردم دارد و شاید از پاسخ به وعده‌های خود هراس زیادی دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 19آبان1397 ، کدخبر: 323701: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
س.ح75
مثلا چه تاثیر مثبتی داشت که الان کم شدن اثر سو داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین