پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: مناظره دانشجویی با عنوان «تاثیرات معاهدات بین المللی بر اقتصاد و معیشت مردم» عصر روز 13 آبان ماه در تالار ملاصدرای دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
شعارسال: ابوالقاسم زابلی اظهار کرد: مناظره دانشجویی با عنوان «تاثیرات معاهدات بین المللی بر اقتصاد و معیشت مردم» عصر روز 13 آبان ماه در تالار ملاصدرای دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: اگرچه بسیج دانشجویی، کانون کفا و انجمن اسلامی وحدت و آرمان متولی اصلی برگزاری این مناظره هستند اما اکثر تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی برای برگزاری این مناظره همراهی کرده و اقدامات لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن آن را مدنظر دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه روز استکبار ستیزی قرار داریم برگزاری این مناظره در دشمن شناسی و تقویت روحیه استکبارستیزی بسیار موثر است و شعار «مرگ بر آمریکا» که اعتقاد قلبی ملت ایران است را با صلابت‌تر از زبان دانشجویان طنین‌انداز می‌کند.

وی با بیان اینکه دانشجویان در راهپیمایی روز 13 آبان باشکوه تر از سال‌های قبل حضور خواهند داشت، گفت: با توجه به اهمیت موضوع FATF و معاهدات بین‌المللی و تهدیدات و تحریم‌های دشمنان، بهترین زمان برای برگزاری این مناظره روز 13 آبان است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: در این مناظره تاثیر معاهدات بین المللی بر اقتصاد و معیشت مردم از دیدگاه دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

زابلی ادامه داد: استقبال دانشجویان از آخرین مناظره دانشجویی در دانشگاه سیستان و بلوچستان که در سال 95 برگزار شد، بسیار پرشور بود و بیش از 1500 دانشجو حضور داشتند و این مناظره به بزرگترین مناظره دانشجویی پس از انقلاب اسلامی تبدیل شد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر چه موضوع مناظره پیش‌رو یک موضوع خاص است اما امیدواریم جمعیت خوبی از دانشجویان در تالار ملاصدرا این مناظره را دنبال کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9آبان 1397 ، کدخبر: 13970809000337: www.sistan-baluchestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین