پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
واقعا جای تعجب داره کسی که تصمیم داره بره خدمت سربازی و ثبت‌نام‌ اولیه کنه باید از جیب هزینه کنه. ویزیت دکتر حدود ۳۰هزار تومان و هزینه پلیس +۱۰ هم حدود ۳۰ هزار تومان و دو سال خدمت با مدرک‌فوق لیسانس با حقوق حدود ۱۰۰هزار و خورده‌ای که حتی کفاف کرایه راهمان هم نیست. بعد از دو سال هم هیچ‌ تضمینی برای شغل وجود ندارد.
شعار سال : واقعا جای تعجب داره کسی که تصمیم داره بره خدمت سربازی و ثبت‌نام‌ اولیه کنه باید از جیب هزینه کنه.

ویزیت دکتر حدود ۳۰هزار تومان و هزینه پلیس +۱۰ هم حدود ۳۰ هزار تومان و دو سال خدمت با مدرک‌فوق لیسانس با حقوق حدود ۱۰۰هزار و خورده‌ای که حتی کفاف کرایه راهمان هم نیست. بعد از دو سال هم هیچ‌ تضمینی برای شغل وجود ندارد.

وقتش نیست مسئولان مثل سایر کشورها نگاه کارشناسی به این‌ مقوله داشته باشند و تلاش کنند سربازی اختیاری و حرفه‌ای باشه؟ تقریبا اکثر جوان ها به دنبال راهی برای معافی هستند که نشون‌ میده این روش اصلا عقلایی و کارشناسی نیست.

**مسئول محترم تمام سرویس های مدارس سطح استان توسط والدین تهیه می‌شود ولی ۸۰درصد والدین درآمدی ندارند که بتوانند سرویس مناسب تهیه کنند. مسئولین در خواب فرورفته هم فقط و فقط بفکر منافع شخصی‌ خودشان هستند و هیچ مساعدتی به خانواده‌ها ندارند.

**واقعا مخارج دندان پزشکی خیلی زیاده و با وجود اینکه مسکن خوردن ضرر داره مجبوریم مسکن بخوریم تا درد دندان نکشیم.

ماهی۳۵۰هزار تومان پول بیمه داریم پرداخت میکنیم اما بلا استفاده !

**من یک بنّای ساختمان هستم. با وجود اینکه کارمان سخت است اوایل بازار کار ما خوب بود اما متاسفانه در چند سال اخیر به خاطر اینکه افراد مهاجر نرخ پایین میدهند بازار کار را خراب کردند. نمی‌دانیم چرا صنف بنّایی هیچ کاری برای ما نمی‌کند. هر چقدر هم قیمت پایین میدهیم آنها قیمت پایین تر می‌زنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال اخبار تهران

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین