پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
عضو شورای شهر اصفهان گفت: نظافت سرویس های بهداشتی امروز قابل قبول مردم اصفهان و توریست های خارجی نیست و این در حالی است که کمبود سرویس های شدید بهداشتی یکی دیگر از معضلات پیش رو است.

شعار سال: اصغر برشان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: نظافت سرویس های بهداشتی امروز قابل قبول مردم اصفهان و توریست های خارجی نیست و این در حالی است که کمبود سرویس های شدید بهداشتی یکی دیگر از معضلات پیش رو است.

وی از تخصیص کم بودجه ملی و استانی برای رفع آلودگی و آلاینده ها و رفع ترافیک و مشکلات زیست محیطی اصفهان خبر داد و بیان داشت: این در صورتی است که باید این مسئله در این فصل از بودجه بندی و برنامه ریزی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بیشترین درآمد دولت از استان اصفهان است و این به حق نیست که کمترین میزان اعتبارات و بودجه برای اجرای برنامه ها به اصفهان باز می گردد.

وی خواستار توجه ویژه بهرفع موانع سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران به ویژه در بخش خصوصی شد تا با اجرای طرح‌های زود بازده دارای توجیه اقتصادی، رونق به شهر باز گردد وادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و فراوانی نزولات آسمانی لزوم کنترل معابر از نظر آب گرفتگی و تخلیه چاه‌های آب باران باید توسط شهرداران مناطق انجام شود، علاوه بر این بررسی و کنترل معابر و رفع نقص از آب گرفتگی و لکه‌گیری و ترمیم آسفالت و تخلیه چاه‌های آب باران نیز باید انجام شود.

نصب تابلوهای زمان مبدأ و مقصددر ایستگاه‌های اتوبوس ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نصب تابلوهای زمان مبدأ و مقصد و خطوط عبوری در ایستگاه‌های اتوبوس از ضرورت‌های ناوگان اتوبوسرانی است، تصریح کرد: متأسفانه به دلایل متعدد و غیرقابل قبول نصب این تابلوها در ایستگاه‌های اتوبوس عملیاتی نشد.

وی گفت: از مدیرعامل اتوبوسرانی و شهرداران مناطق پانزده‌گانه خواستار همکاری و تعامل برای نصب این تابلوها در ایستگاه‌ها جهت راهنمایی و اطلاع‌رسانی استفاده‌کنندگان از ناوگان اتوبوسرانی هستم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 21 آبان 97، کدمطلب: www.mehrnews.com، 4455494

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین