پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تعیین تکلیف کارخانه روبروی منارجنبان را از اولویتهیا موجود است، با وجود آزادسازی زمینی کنار منارجنبان همچنان اختلاف نظر روی کارخانه در این محوطه است، باید بر روی تعیین تکلیف این کارخانه پافشاری کرد وبا کمک استانداری اصفهان این مکان را سرو سامان داد تا استفاده بهینه و مطلوبی نیز از این محل صورت گیرد.

شعار سال: علیرضا نصر اصفهانی ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: زمین های وقفی که در مناطق مختلف دراختیار شهرداری قرار دارد را باید با فنس کشی دور تا دور آنآماده وبرای ورزش و تفریح جوانان ونوجوانان کنیم.

وی بیان داشت: شهرداری با حداقل هزینه می تواند زمین های را با کاربری برای تفریح جوانان ایجاد کند که جزو باقیات الحات بیشتری برای واقفین می شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نیاز شهر را می توانیم با استفاده از موقوفات عامه رفع کرد، افزود: بخشی از موقوفات،‌ وقف عامه است که متولیان امر می توانند به بهترین صورت از این موقوفات استفاده کنند و نیاز شهر را برای استفاده بهینه از این مکان‌ها شناسایی کنند.

وی احترام به وقف و موقوفاترا تنها تکلیف اداره اوقاف ندانست و گفت: حفظ و مواظبت از موقوفات و دنبال کردن نیت واقف برای عملیاتی شدن آن وظیفه یک کشور مسلمان است چراکه وقف امری اداری نیست و تکلیف شرعی است که به عهده همه افراد است تا از آن مراقبت و مواظبت کنیم.

نصر اصفهانی تعیین تکلیف کارخانه روبروی منارجنبان را از اولویتهیا موجود خواند و گفت: با وجود آزادسازی زمینی کنار منارجنبان همچنان اختلاف نظر روی کارخانه در این محوطه است، باید بر روی تعیین تکلیف این کارخانه پافشاری کرد وبا کمک استانداری اصفهان این مکان را سرو سامان داد تا استفاده بهینه و مطلوبی نیز از این محل صورت گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 21 آبان 97، کدمطلب: www.mehrnews.com، 4455482

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین