پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۶۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
دانشگاه گیلان برای نخستین بار در حوزه علوم فیزیک موفق به کسب رتبه ۶۰۰-۵۰۱ و در حوزه علوم زیستی موفق به کسب رتبه ۶۰۱+ شد.

شعارسال:دانشگاه گیلان برای نخستین بار در حوزه علوم فیزیک موفق به کسب رتبه ۶۰۰-۵۰۱ و در حوزه علوم زیستی موفق به کسب رتبه ۶۰۱+ شد.

موسسه رتبه بندی تایمز، رتبه بندی موضوعی دانشگاه‌های جهان را در حوزه‌های علوم زیستی، علوم فیزیک، روانشناسی و پزشکی بالینی منتشر کرد که در رتبه بندی سال ۲۰۱۹ این موسسه دانشگاه گیلان برای نخستین بار در حوزه علوم فیزیک موفق به کسب رتبه ۶۰۰-۵۰۱ و در حوزه علوم زیستی موفق به کسب رتبه ۶۰۱+ شد.


بنابراین گزارش، امتیاز شاخص‌های استنادی، درآمد صنعتی، چشم انداز بین المللی، پژوهش و آموزش دانشگاه گیلان در رشته موضوعی علوم فیزیک به ترتیب
۵۳/۸، ۳۲/۵، ۱۴/۱، ۱۱/۷ و ۱۵/۳ است. همچنینن امتیاز شاخص‌های استنادی، درآمد صنعتی، چشم انداز بین المللی، پژوهش و آموزش دانشگاه گیلان در رشته موضوعی علوم زیستی به ترتیب ۵/۲، ۳۲/۱، ۱۸، ۶/۹ و ۱۱/۳ است.


لازم به ذکر است، حوزه موضوعی علوم فیزیک شامل رشته های: فیزیک، شیمی، ریاضی، آمار، نجوم، زمین شناسی، محیط زیست و علوم دریاست.


همچنین حوزه موضوعی علوم زیستی شامل رشته های: زیست شناسی، کشاورزی، جنگلداری، علوم ورزشی و دامپزشکی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار21آبان 97، کدخبر: 723622،www. snn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین