پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
استاندار کرمان گفت: در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا برای درمان بیماران سرطانی از ظرفیت های مردمی استفاده می شود که در کشور ما نیز به حضور و همکاری مردم در این زمینه نیازمندیم.

شعارسال: استاندار کرمان گفت: در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا برای درمان بیماران سرطانی از ظرفیت های مردمی استفاده می شود که در کشور ما نیز به حضور و همکاری مردم در این زمینه نیازمندیم.

محمد جواد فدائی در جلسه هیأت موسس و مجمع عمومی عادی موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان کرمان(کمک) افزود: برخی از مسائل از قبیل کودکان سرطانی نه در ظرفیت دولت است و نه دولت و بروکراسی عریض و طویل آن ساختار مناسبی برای حل و فصل این مسائل دارد.

وی اظهار داشت: حل مسأله سرطان در کشور نیازمند آدم هایی با نیت های خوب، روحیه و پشتکار مناسب است که با پیگیری و با عواطف خوب بتوانند درمان این قبیل بیماران را برای دستیابی به سلامتی دنبال کنند.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در دولت برای حل مشکل بیماران سرطانی خاطرنشان کرد: دولت علیرغم اقدامات مناسب، باتوجه به روحیه اداری که دارد نمی تواند پاسخگو باشد و در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا نیز برای حل مسائل این چنینی از ظرفیت های مردمی استفاده می شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار : 24آبان 97 ، کد خبر: 776068،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین