پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۳۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
معاون سیاسی استانداری با اشاره به میز خدمت الکترونیک و با تأکید بر اینکه لازم است این تکلیف اجرایی شود، اظهار کرد: تنها صِرف وجود میز خدمت الکترونیک در دستگاه‌ها برای خدمات مختلف کفایت نمی‌کند بلکه باید فرهنگ این کار را در میان مردم نهادینه کرد.

شعارسال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: فرهنگ استفاده از میز خدمت الکترونیک در میان مردم نهادینه شود.

 حبیب‌الله خجسته‌پور در جلسه کارگروه صیانت از حقوق شهروندی، حجاب و عفاف که در محل استانداری برگزار شد، به آشنا نبودن مردم با حقوق خود به‌عنوان یکی از مشکلات در بحث حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود: آشنا بودن مردم با این بحث باعث مطالبه‌گری و تحقق حقوق آنان خواهد شد.

وی گفت: بحث آموزش را باید در دستگاه‌های اجرایی شروع و آنها را با شاخص‌ها و چک‌لیست‌های حقوق شهروندی آشنا کرد تا کسانی که قرار است ارزیابی شوند بدانند در چه زمینه‌ای پالایش خواهند شد.

معاون سیاسی استانداری با اشاره به میز خدمت الکترونیک و با تأکید بر اینکه لازم است این تکلیف اجرایی شود، اظهار کرد: تنها صِرف وجود میز خدمت الکترونیک در دستگاه‌ها برای خدمات مختلف کفایت نمی‌کند بلکه باید فرهنگ این کار را در میان مردم نهادینه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فضای مجازی هدف نبوده بلکه ابزاری برای تبادل اطلاعاتی است که در اختیار ما قرار دارد، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بیشتر اپلیکیشن‌ها در خارج از کشور مدیریت می‌شوند، این نرم‌افزارها در راستای اهداف خاص به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرند، بنابراین باید توجه داشته باشیم تا این فضا را در راستای اهداف خود بهتر مدیریت کنیم.

خجسته‌پور بیان کرد: در توازن اطلاعات باید فضای امن ایجاد شود که حریم عفاف و حجاب در مسیر این تبادل مخدوش نشود اما متاسفانه محیط امنی برای کسانی که قصد دارند با ترویج جوانان به بی حجابی در فضای مجازی این حریم را مخدوش کنند؛ به وجود آمده است.

وی افزود: لازم است با استفاده از نرم افزارهای مناسب در جهت مبارزه با این معضل، فضای مجازی را بهتر مدیریت کنیم.

معاون سیاسی استانداری تاکید کرد: موسساتی که اینترنت ارائه می‌دهند باید نظارت کافی شوند تا به صورت هوشمند امکان دسترسی جوان‌ها به سایت‌های غیرمجاز فراهم نشود.

وی گفت: یک کمیته تخصصی ذیل این کارگروه در بحث فضای مجازی تشکیل خواهد شد که هدف آن بحث تولید و محتوا و چگونگی مدیریت کردن این فضا در جهت جلوگیری از انحراف جوانان است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار : 24آبان 97 ، کد خبر: 692037،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین