پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن تأکید کرد که حملات ائتلاف متجاوز سعودی به الحدیده و دیگر مناطق یمن متوقف نشده است.
شعار سال: به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن گفت که اعلام توقف عملیات جنگی در الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی به‌منزله آماده شدن برای دور جدیدی از حملات به این شهر است.

وی اظهار داشت که حملات هوایی و عملیات نظامی نه در الحدیده و نه در جاهای دیگر متوقف نشده است.

عبدالسلام افزود: ما هیچ‌گونه اقدام سیاسی جدی برای یافتن راه‌حل‌های واقعی یا آتش‌بس عملی ملاحظه نکرده‌ایم و این مسائل فقط در رسانه‌ها مطرح شده‌اند.

سخنگوی جنبش انصارالله تأکید کرد: ما از هرگونه آتش‌بس صادقانه و پایبندی به آن استقبال می‌کنیم.

وی ابراز کرد: راه‌حل سیاسی در یمن گزینه صحیحی است و به‌گواهی جمال بن عمر نماینده سابق سازمان ملل مردم یمن در شرف یافتن راه‌حل سیاسی بودند.

عبدالسلام در بخش دیگری از سخنان خود مواضع پارلمان اروپا در مخالفت با صادرات سلاح به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی را تمجید کرد.

وی اضافه کرد: مواضع پارلمان اروپا اقدامی عملی است که به توقف درد و رنج ملت یمن کمک و فرصت‌های رسیدن به صلح را تقویت می‌کند.

پیش از این خبرگزاری رویترز به‌نقل از سه منبع گزارش داد ائتلاف سعودی دستور توقف تجاوزات نظامی به شهر الحدیده در غرب یمن را صادر کرده است.

این رسانه غربی به‌نقل از یک منبع نظامی افزود ائتلاف سعودی به نیروهای میدانی خود دستور توقف جنگ در الحدیده را صادر کرده است.

پیشتر نیز خبرگزاری فرانسه به‌نقل از فرماندهان میدانی ائتلاف سعودی اماراتی اعلام کرده بود که از فرماندهان خود دستورهایی برای توقف حمله به الحدیده را بدون تعیین مدت زمانی دریافت کرده‌اند.

ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی تجاوزات نظامی گسترده‌ای را از دو هفته پیش برای اشغال شهر الحدیده و بندرگاه آن آغاز کرده بود که در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند و متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگین شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار25آبان 97، کدخبر: www.tasnimnews.com، 1876734

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
م.م77
اینجاستکه عدم کارایی سازمان های بین المللی در گرفتن حق مظلومان مشخص میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین