پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
«باید ببینیم آن [افراد] بیگناه دو تابعیتی بریتانیایی-ایرانی که در ایران زندانی هستند، به [جمع] خانواده‌های خود در بریتانیا بازگشته‌اند. من داستان‌های ناراحت کننده بسیار زیادی از خانواده‌های کسانی که مجبور به تحمل این جدایی وحشتناک شده‌اند، شنیده‌ام».
شعارسال: «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس قبل از سفر به تهران درباره زندانی شدن برخی افراد دوتابعیتی در ایران هشدار داد.

به نوشته سایت شبکه خبری «اسکای نیوز»، وزیر خارجه انگلیس به ایران هشدار داد تا زندانی کردن افراد دوتابعتی که به ادعای وی بیگناه هستند را متوقف کند.

هانت امروز (دوشنبه) وارد تهران شد. قرار است هانت درباره مسئله یمن با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران گفت‌وگو کند.

وزیر خارجه انگلیس قبل از ورود به تهران خواستار آزادی «نازنین زاغری راتکلیف» شد که به جرایم امنیتی در ایران زندانی شده بود.

وی گفت «باید ببینیم آن [افراد] بیگناه دو تابعیتی بریتانیایی-ایرانی که در ایران زندانی هستند، به [جمع] خانواده‌های خود در بریتانیا بازگشته‌اند. من داستان‌های ناراحت کننده بسیار زیادی از خانواده‌های کسانی که مجبور به تحمل این جدایی وحشتناک شده‌اند، شنیده‌ام».

هانت همچنین گفت «من با پیام روشنی برای سران کشور وارد ایران می‌شوم، زندانی کردن افراد بیگناه نباید به عنوان اهرم دیپلماتیک استفاده شود».

نازنین زاغری که به عنوان مدیر پروژه در شرکت رسانه‌های گروهی «تامسون رویترز» فعالیت می‌کرد، فرودین‌ماه سال ۱۳۹۵ در تهران به دلیل جرائم امنیتی دستگیر و به تحمل ۵ سال حبس محکوم شد.

جرمی هانت علاوه بر ظریف با برخی از مقامات کشورمان از جمله علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز ملاقات خواهد کرد. مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه‌ای شامل اوضاع یمن و مسائل بین‌المللی و برجام از جمله موضوعاتی است که در سفر هانت به تهران مورد بحث و تبادل نظر با مقامات ایرانی قرار می‌گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 28 آبان 1397 ، کدخبر: 380852 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
امان از این سطح از مکاری انگلیسی ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین