پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۲۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
درست در شرایطی که ساخت اقامتگاه با هزینه های زیادی مواجه است و سرمایه گذاران ترجیح می دهند در شرایط تحریم علیه ایران ساخت اقامتگاه و هتل را به تعویق بیاندازند یک روستایی توانسته با ایده و ابتکار عمل، یک شهر زیرزمینی ایجاد و برای آن کاربری اقامتی و گردشگری تعریف کند. بهرام نیک اقبال یک معدن دار است که مرتع ۴۰۰ هکتاری پدری اش را برای نشان دادن فرهنگ زندگی جمعی و خانوادگی و روستایی خود به یک قلعه و شهرزیرزمینی تبدیل کرده است او ۸ متر زیرزمین را کنده است تا اقامتگاه بسازد. قرار است مهمانان او خودشان از همدیگر پذیرایی کنند و مانند یک جمع خانوادگی دور از تکنولوژی چند شبی را در بیابان های شهرستان آرادان در نزدیکی گرمسار در استان سمنان بگذرانند.

شعارسال: درست در شرایطی که ساخت اقامتگاه با هزینه های زیادی مواجه است و سرمایه گذاران ترجیح می دهند در شرایط تحریم علیه ایران ساخت اقامتگاه و هتل را به تعویق بیاندازند یک روستایی توانسته با ایده و ابتکار عمل، یک شهر زیرزمینی ایجاد و برای آن کاربری اقامتی و گردشگری تعریف کند. بهرام نیک اقبال یک معدن دار است که مرتع ۴۰۰ هکتاری پدری اش را برای نشان دادن فرهنگ زندگی جمعی و خانوادگی و روستایی خود به یک قلعه و شهرزیرزمینی تبدیل کرده است او ۸ متر زیرزمین را کنده است تا اقامتگاه بسازد. قرار است مهمانان او خودشان از همدیگر پذیرایی کنند و مانند یک جمع خانوادگی دور از تکنولوژی چند شبی را در بیابان های شهرستان آرادان در نزدیکی گرمسار در استان سمنان بگذرانند.

















شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28آبان 1397 ، کدخبر:4462572 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین