پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۵۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰
بدنبال افشاگری‌ها و ورود سازمان بازرسی کشور به پرونده مدیرکل بیمه سلامت فارس، «صابر فرخی لاریجانی» برکنار شد.

شعارسال: بدنبال افشاگری‌ها ز و ورود سازمان بازرسی کشور به پرونده مدیرکل بیمه سلامت فارس، «صابر فرخی لاریجانی» برکنار شد.

 سوم شهریورماه 97 بود که بیمارستان‌های خیریه‌ای و خصوصی شیراز در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات چند میلیارد تومانی خود، دست به اعتصاب زده و از پذیرش دفترچه بیمه مردم خودداری کردند.

این اتفاق که در عرصه بهداشت و درمان فارس به‌عنوان قطب پزشکی جنوب کشور بی‌سابقه به شمار می‌رود، موجب عصبانیت و دلخوری شدید میلیون‌ها نفر و بویژه صدها هزار کارمندی شد که حق بیمه خود را قبل از دریافت حقوق پرداخت می‌کردند، اما اکنون که به خدمات درمانی احتیاج داشتند قادر به استفاده از آن نبودند!

خبرگزاری فارس بنا به رسالت حرفه‌ای خود از همان ابتدای ماجرا با انتشار گزارش‌ها، مصاحبه‌ها و حتی چند مستند کوتاه، تلاش کرد صدای مردم را به گوش مسؤولان برساند تا فکری به حال ماجرا کنند، اما عزمی در مدیران مربوطه برای حل مشکل دیده نشد.

این وضعیت آنقدر ادامه یافت که کم‌کم احساس شد تعمّدی در ایجاد نارضایتی بویژه در اقشار محروم جامعه وجود دارد و از همین روی، عملکرد مدیرکل بیمه سلامت فارس توسط خبرگزاری فارس مورد بررسی دقیق قرار گرفت و در کمال تعجب انواع و اقسام تخلفات در پرونده وی دیده شد.

از همین روی علاوه بر پیگیری حل مشکل اعتصاب بیمارستان‌ها، پیگیری عزل این مدیرکل متخلف نیز در دستور کار قرار گرفت؛ چراکه احساس شد تا این شخص با انواع و اقسام تخلفات مدیرکل بیمه سلامت باشد، مشکل عدم پذیرش دفترچه بیمه مردم هم حل نخواهد شد. سازمان بازرسی نیز دوشادوش خبرگزاری فارس به این پرونده ورود جدی کرد تا جزئیات پرونده انتصاب این شخص بیش از پیش روشن شود.

خبرگزاری فارس بعد از چندین‌نوبت هشدار نسبت به ضرورت عزل فرخی لاریجانی و بی‌توجهی مسؤولان ذی‌ربط، در نهایت علیرغم میل باطنی خود مجبور شد روز چهارشنبه بخشی از تخلفات صابر فرخی لاریجانی را بر روی خروجی خود قرار دهد.

تنها یک روز بعد از انتشار این گزارش، مدیرکل بیمه سلامت فارس مجبور به ترک اداره‌کل شد و البته با ورود جدی سازمان بازرسی، پرونده تخلفات وی و مدیرعامل بیمه سلامت کشور که برخلاف قانون حکم انتصاب این شخص را صادر و بر آن پافشاری کرده بود، همچنان در دستور کار سازمان بازرسی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، از صبح امروز مهدی نوروزیان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات بیمه سلامت کشور با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست بیمه سلامت فارس به شیراز سفر کرده و در دفتر مدیرکل بیمه سلامت واقع در خیابان وصال مستقر شده است.

گفته می‌شود مهمترین ماموریت نوروزیان، تعیین مدیرکل جدید بیمه سلامت فارس است. 

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 28آبان 1397 ، کدخبر:13970827000388 ،www.fars.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
کاش همه مدیران متخلف رو یه روزی شاهد باشیم که دستگیر کنن و به یک مدیریت سالم برسیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین