پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۶۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: طبق مصوبه امروز این کمیسیون، وزارت ارتباطات موظف شدت خلفات رانندگی را از طریق پیامک به مالکان خودرو اطلاع رسانی کند.
شعارسال: اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم و سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ در جلسه عصر امروز این کمیسیون طرح الحاق یک تبصره به ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی با حضور مسئولانی از وزارت کشور، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس طرح مزبور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف شد تا طبق اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی در اسرع وقت از طریق پیامک، تخلفات رانندگی را به مالکین خودروها اطلاع رسانی کند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه هزینه ارسال این پیامک ها بر عهده مالک وسیله نقلیه است، تصریح کرد: مالکین خودروها مکلف هستند در اسرع وقت و در بازه زمانی مشخصی که برای آنان تعیین شده است، جریمه خود را پرداخت کنند و در صورت دیرکرد در پرداخت جریمه خود، این جریمه به صورت تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 29 آبان 1397 ، کدخبر: 13970829000528 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین