پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
پس از مسابقات جهانی کشتی در بوداپست، سریال استعفای مسئولین فدراسیون آغاز شد. پس از استعفای خادم، بسیاری از مسئولین فدراسیون از سمت خود استعفا کردند ولی هم‌اکنون بسیاری از آن ها سرکار خود حضور دارند.

شعار سال: پس از مسابقات جهانی کشتی در بوداپست، سریال استعفای مسئولین فدراسیون آغاز شد. رسول خادم- رئیس فدراسیون- از سمت خود استعفا کرد و پس از آن نایب‌رئیس آقایان و بانوان، دبیر فدراسیون، رئیس کمیته لیگ، سرمربی و مدیر فنی کشتی فرنگی، برخی از اعضای شورای فنی، استعفای خود را اعلام کردند ولی جالب اینکه برخی از آن ها هم‌اکنون سرکار هستند و برخی دیگر قراردادشان با فدراسیون تمام‌شده بود و دیگر نیازی به استعفا نبوده است. در این دومینوی استعفا بیشترین ضربه به تیم امید وارد شد که در آستانه مسابقات جهانی رومانی بود. هم‌اکنون جز حمید بنی‌تمیم که مسئولیت سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد تغییرات چندانی در کادر مدیریتی فدراسیون کشتی رخ نداده است.

ایجاد حاشیه برای تیم امید

پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا با تصمیم شورای فنی علی اشکانی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان از سمت خود برکنار شد. این برکناری بیشتر از 72 ساعت طول نکشید و او مجددا به‌عنوان سرمربی تیم بزرگسالان انتخاب شد. اما شورای فنی اعلام کرد اشکانی تا پایان مسابقات جهانی بوداپست هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت و قاعدتا استعفای او بعد از مسابقات جهانی بی‌معنا بود! علی اشکانی درحالی استعفای بی‌معنی را تقدیم فدراسیون کشتی کرد که فرنگی‌کاران در 10وزن تنها یک مدال برنز کسب کردند. احد پازاج- مدیر فنی تیم ملی- هم ترجیح داد در این مسیر با اشکانی همراه باشد و هردو استعفایشان را در خبرگزاری‌ها به‌صورت مشترک اعلام کردند. استعفای مهدی توکلی- رئیس کمیته لیگ- هم در نوع خودش جالب بود. توکلی درحالی‌که مسابقات نیمه نهایی و فینال لیگ کشتی فرنگی برگزار نشده بود از سمت خود استعفا کرد. اعضای شورای فنی هم که معمولا با استعفای خادم از سمت خود استعفا می‌دهند، باآمدن بنی‌تمیم ترجیح دادند به‌کار خود ادامه دهند. این آمد و شدها شاید کمترین تأثیر را در نتایج ضعیف تیم امید فرنگی داشته باشد ولی قطعا بی‌تأثیر نبوده است و مسبب اصلی این حاشیه‌ها خود اهالی کشتی هستند.

10 وزن بدون فینالیست

فرنگی‌کاران در مسابقات امیدهای جهان در رومانی موفق به کسب چهار مدال برنز شدند و عنوان ششم تیمی را کسب کردند. نکته تاریک مسابقات امیدهای جهان برای فرنگی‌کاران عدم‌حضور در فینال بود که 10کشتی‌گیر ایران قبل از رسیدن به فینال پذیرای شکست شدند. پس از کسب این نتایج، انتقادات بسیاری نسبت به عملکرد جمشید خیرآبادی- سرمربی تیم امید- مطرح شد. خیرآبادی سرمربی تیم ملی امید درباره نتایج فرنگی‌کاران در مسابقات جهانی رومانی به تسنیم گفت:«گیاه در شرایطی رشد می‌کند که همه شرایط برای رشدش مساعد باشد، حتی اگر یک عامل هم فراهم نباشد، رشدی حاصل نمی‌شود. من جادوگر نبودم که بتوانم تنها با 13 روز تمرین تیم را روی سکو ببرم. این روزها یک عده مغرضانه نظر می‌دهند که این حرف‌ها دور از انصاف و منطق است. گفته‌اند ما پروفسور پرادعا بوده‌ایم، اما نمی‌دانم ما کجا چنین ادعایی داشتیم؟ اگر ادعا داشتم که نمی‌آمدم، 10‌ماه کار کردیم و یک ریال هم نگرفتیم، پس برای پول هم نیامده بودم. البته فدراسیون چندین بار خواست که برای عقد قرارداد بروم اما چون هنوز تکلیف کادرم مشخص نبود، قبول نکردم. هیچ کدام از ما یک ریال هم نگرفتیم که حال بخواهند به شخصیت‌مان توهین کنند. من، نوربخش، میرزاده، محمدی و عدنانی در این مدت نه پول گرفتیم و نه جایزه و پاداش، مجموعا با 150سال تجربه آمده بودیم که کمک کنیم».

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه همشهری، تاریخ انتشار 27 آبان 97، کد مطلب: 37808، www.newspaper.hamshahri.org


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
س.ح75
والا مسئولین دردسر درست میکنن ما که کاری نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین