پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۶۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
سرانه تولید ناخالص داخلی، امید به زندگی، حمایت اجتماعی، اعتماد و آزادی. همچنین مردم می توانند به کیفیت زندگی خود از 0 تا 10 نمره بدهند. : سرانه تولید ناخالص داخلی، امید به زندگی، حمایت اجتماعی، اعتماد و آزادی. همچنین مردم می توانند به کیفیت زندگی خود از 0 تا 10 نمره بدهند. کشورهای فلاند، نروژ، آمریکا، بریتانیا، امارات، فرانسه،عربستان، اسپانیا و بحرین به ترتیب در رتبه های دوم تا دهم شادترین کشورهای جهان در سال 2018 قرار دارند. کشورهای مذکور طی دو سال گذشته همواره در 10 رتبه نخست قرار داشتند. این کشورها به خوبی مسائلی همچون نابرابری ثروت، مالیات بالا، کمبود نیازهای بهداشت و سلامت، فساد مالی، و پایین بودن سطح امید به زندگی را حل کرده اند.
شعار سال : سرانه تولید ناخالص داخلی، امید به زندگی، حمایت اجتماعی، اعتماد و آزادی. همچنین مردم می توانند به کیفیت زندگی خود از 0 تا 10 نمره بدهند. کشورهای فلاند، نروژ، آمریکا، بریتانیا، امارات، فرانسه،عربستان، اسپانیا و بحرین به ترتیب در رتبه های دوم تا دهم شادترین کشورهای جهان در سال 2018 قرار دارند. کشورهای مذکور طی دو سال گذشته همواره در 10 رتبه نخست قرار داشتند. این کشورها به خوبی مسائلی همچون نابرابری ثروت، مالیات بالا، کمبود نیازهای بهداشت و سلامت، فساد مالی، و پایین بودن سطح امید به زندگی را حل کرده اند.

١ فنلاند
٢ نروژ
١٨ آمریکا
١٩ بریتانیا
٢٠ امارات
٢٣ فرانسه
٣٣ عربستان
٣۶ اسپانیا
۴٣ بحرین
۴۵ کویت
۵۴ ژاپن
۶٨ ترکمنستان
٧۴ ترکیه
٧۵ پاکستان
٨٧ آذربایجان
٨٨ لبنان
١٠۴  فلسطین
١٠۶ ایران
١١٧ عراق
١۴۵ افغانستان
١۵٠ سوریه
١۵٢ یمن

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از  کانال تابناک آنلاین
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین