پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۷۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در ۲۰ روز اول آبان ۹۷مصرف گاز در بخش‌های مختلف خانگی، نیروگاه سیکل ترکیبی و واحدهای تولیدی و صنعتی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۲۲‌درصد افزایش داشته است.وی گفت: در سال‌های گذشته و طبق برنامه از پیش تعیین شده اولویت شرکت گاز استان کردستان تامین مصارف بخش خانگی است و این شرکت موظف به تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج تا اواخر آبان است که خوشبختانه در سال ۹۶و ۸ ماه اول سال جاری تامین سوخت به این نیروگاه به‌طور کامل انجام گرفته است.

شعار سال: احمد فعله‌گری با بیان اینکه سال گذشته ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های مختلف مصرف شده است،گفت: از این میزان ۴۰‌درصد مربوط به بخش خانگی، ۴۰‌درصد نیروگاه سیکل ترکیبی و بقیه در بخش واحدهای تولیدی و صنعتی مصرف شده است.

فعله‌گری به شرایط جوی سال جاری که سرما زودتر از سال قبل شروع شده اشاره و اظهار کرد: در ۲۰ روز اول آبان سال جاری حدود ۱۸۱ میلیون و ۹۷ هزار و ۲۲۸ مترمکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری مصرف شده که در مدت مشابه سال قبل میزان مصرف ۱۴۷ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۷۵۶ متر مکعب بوده است.

وی گفت: در سال‌های گذشته و طبق برنامه از پیش تعیین شده اولویت شرکت گاز استان کردستان تامین مصارف بخش خانگی است و این شرکت موظف به تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج تا اواخر آبان است که خوشبختانه در سال ۹۶و ۸ ماه اول سال جاری تامین سوخت به این نیروگاه به‌طور کامل انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تامین سوخت مستمر و مداوم در تمام بخش‌ها را ناشی از افزایش تولید گاز در کشور و همچنین رویکرد شرکت ملی گاز ایران در بحث جایگزینی گاز به جای سایر سوخت‌های فسیلی دانست. وی اظهار کرد: خوشبختانه در زمینه توسعه گازرسانی به روستاها و شهرهای استان در منطقه و کشور در وضعیت مناسبی هستیم، به نوعی که ضریب نفوذ گاز استان از میانگین کشوری بالاتر است. فعله‌گری به برنامه‌های آینده شرکت گاز کردستان در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: توسعه گازرسانی همچنان ادامه دارد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که همچون گذشته گاز به‌طور مستمر و مداوم و به‌صورت کیفی در اختیار مصرف‌کنندگان استان قرار بگیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ انتشار 30 آبان 97، کدخبر: 3466106، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین