پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۹۶۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان خط مقدم جبهه امنیت، بهداشت و اقتصاد کشور است و باید در زمینه تجهیز امکانات لجستیکی و تخصیص منابع اعتباری متفاوت از سایر استان‌های کشور دیده شود.

شعارسال:استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان خط مقدم جبهه امنیت، بهداشت و اقتصاد کشور است و باید در زمینه تجهیز امکانات لجستیکی و تخصیص منابع اعتباری متفاوت از سایر استان‌های کشور دیده شود.

 احمدعلی موهبتی در همایش فرماندهان انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان خط مقدم جبهه امنیت، بهداشت و اقتصاد کشور است و باید در زمینه تجهیز امکانات لجستیکی و تخصیص منابع اعتباری متفاوت از سایر استان‌های کشور دیده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در همه جای دنیا خط مقدم جبهه خود را تقویت می‌کنند، چرا که غفلت از تجهیز و به روز کردن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری امنیتی، قطعاً تهدیدات جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

وی نیروی انسانی موجود مجموعه ناجا در سیستان و بلوچستان را با توجه به موقعیت استان ناکافی دانست و افزود: در استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن 1650 کیلومتر مرز خاکی و آبی نیروی انسانی موجود در بخش امنیتی و انتظامی متناسب با حجم کار و موقعیت ژئوپلتیکی منطقه نیست.

موهبتی ضمن اعلام آمادگی بر پیگیری مسائل و مشکلات این بخش، ادامه داد: ساختار و امکانات موجود در استان وظیفه مطالبه‌گری ما نسبت به مسئولین کشوری را دو چندان می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وظایف نیروی انتظامی در حوزه فعالیت، گسترده ترین حوزه فعالیتی دستگاه‌های کشور است و مستقیماً با مسائل اجتماعی و انسان‌ها در ارتباط است، بنابراین اقتدار لازم برای حفظ امنیت انسان‌ها از ضروریات محسوب می‌شود.

رئیس شورای تامین استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امنیت پایدار و به دنبال آن توسعه سایر شاخص‌های توسعه‌ای استان علاوه بر تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی در گرو انجام وظایف سایر دستگاه‌های خدماتی، آموزشی و اجرایی استان است.

موهبتی با اشاره به فرموده امام علی(ع) که؛ مردم ستون‌های دین هستند، گفت: مقوله امنیت در جمهوری اسلامی متفاوت با سایر کشورهای دنیا است چرا که پیرو چنین پیشوایانی هستیم و بایستی همه مردم در هر جایگاه و مسئولیتی که هستند، با مشارکت اجتماعی در راستای حفظ امنیت به وظایف خودشان عمل کنند.

موهبتی از خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه متولیان برقراری نظم و امنیت در راستای اقتدار نظام و اهداف جمهوری اسلامی در استان تقدیرکرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار30آبان97، کدخبر: 778431،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین