پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۶۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
یک نماینده مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از سؤال تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت درباره علل گرانی خودرو را تشریح کرد.
شعار سال: یک نماینده مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از سؤال تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت درباره علل گرانی خودرو را تشریح کرد.

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نابه‌سامانی در بازار خودرو و افزایش بی‌‌رویه قیمت‌ها، گفت: بازار خودروسازی کشور، هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و روزبه‌روز نیز به نارضایتی‌های مشتریان اضافه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کیفیت نامطلوب خودروهای ساخت داخل موجب مرگ‌ومیر تعداد زیادی از هموطنان‌مان می‌شود، اظهار داشت: بر همین اساس طرح سؤالی از آقای رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علل گرانی خودرو و کیفیت پایین محصولات شرکت‌‌های خودروسازی از سوی تعدادی از نمایندگان طرح شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس اضافه کرد: امضاها برای سؤال از وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی روز سه‌شنبه (6 آذر) انجام می‌شود که پس از نهایی شدن، طرح سؤال را تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهیم کرد.

**متن کامل سؤال نمایندگان مجلس از وزیر صنعت:




شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 آذر 1397، کدخبر: 1884007، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
0
این همه سوال کردیم کاری درست نشد لطفا بدنبال چاره کار باشید دیگه یک پراید با این کیفیت داغونم مردم نمیتونن بخرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
0
باید افزایش قیمت خودرو را از مافیای محترم و زحمتکش خودرو پرسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین