پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: متاسفانه افزایش قیمت ارز سبب شده تا سرمایه در گردش همه واحدهای تولیدی این استان کاهش یابد.

شعار سال: سید حامد عاملی با بیان اینکه هم اکنون سرمایه در گردش همه واحدهای تولیدی استان اردبیل کاهش یافته است، گفت:متاسفانه افزایش قیمت ارز سبب شده تا سرمایه در گردش همه واحدهای تولیدی این استان یک سوم شودکه با این وضعیت این واحدها در تامین مواد اولیه نیز دچار مشکل خواهند شد.

مواداولیه 20 درصد از واحدهای تولیدی اردبیل وارداتی است

وی تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه در گردش، مشکل همه واحدهای تولیدی در استان اردبیل است اما این مشکلی نیست که قابل رفع نباشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: در شرایط کنونی همه از سیستم بانکی و بخش دولتی گرفته تا بخش خصوصی باید دست در دست هم بدهند و با همکاری یکدیگر چراغ تولید را روشن نگه دارند.

وی با اشاره به مشکل تامین مواد اولیه وارداتی برخی کارخانجات استان اردبیل گفت: مواد اولیه حدود 20 درصد از واحدهای تولیدی استان اردبیل وابسته به واردات است.

مواد اولیه آرتاویل تایر تا اواخرهفته تامین میشود/ تزریق نشدن منابع مالی تسنیم نوش را به تعطیلی کشاند

عاملی در خصوص چرخش دوباره چرخ تولید کارخانه آرتاویل تایر نیز گفت: مشکل تامین مواد اولیه این کارخاانه تا آخر این هفته رفع می شود.

وی درباره راه اندازی دوباره خط تولید کارخانه تسنیم نوش شهرستان نیر،اظهار داشت: علت تعطیلی موقتی این کارخانه تامین نشدن منابع مالی توسط سهام داران شرکت است و پیگیری ها برای رفع این واحدتولیدی ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: مجموعه سهامداران کارخانه تسنیم نوش جزو صندوق های مهم کشور است و نباید تغییر و تحول درونی باعث وقفه در تولید این کارخانه می شد.

عاملی گفت: ما به جد پیگیر تزریق منابع مالی توسط سهام داران به کارخانه تسنیم نوش هستیم تا هر چه زودتر این کارخانه نیز به چرخه تولید بازگردد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما، تاریخ 4 آذر 97، کد مطلب: 79062: www.sabalaneh.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
نوسانات ارز همه درگاهها را دچار مشکل کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین