پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه اصفهان گفت: ثبت نام مالکان خودرو و موتورسیکلت برای دریافت کارت سوخت به معنای سهمیه بندی سوخت نیست و مردم نباید به شایعات توجه کنند.

شعار سال: بهمن علی پور اظهار کرد: ثبت نام مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از پنجم آذرماه 97 به صورت الکترونیکی در سامانه خدمات دولت به نشانی wwww.mob.gov.ir و اپلیکشن خدمات دولت همراه با نصب آن در گوشی های هوشمند تلفن همراه در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در هیچ یک از مراحل ثبت نام چه به صورت حضوری در دفاتر پلیس +10 و چه به صورت اینترنتی، نیازی به ارائه رمزهای کارت های بانکی نیستمدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه اصفهان عنوان کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت ها ، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، صرفا با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

وی افزود: مالکان خوروها و موتورسیکلت هایی که کارت سوخت خود را گم کرده اند، لازم است به ترتیبی که در رسانه ها توضیح داده خواهد شد از تاریخ شنبه سوم آذرماه حداکثر لغایت شنبه 24 آذرماه نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کند.

علی پوریادآور شد: به منظور تسهیل در دریافت کارت جدید سوخت، امکان دسترسی به سامانه مشخصات از طریق اینترنت و یا تماس تلفنی فراهم شده که نحوه دسترسی و اقدام، از طریق رسانه های عمومی و صدا و سیما به اطلاع عموم خواهد رسیدوی اضافه کرد: برای ثبت تقاضای دریافت کارت سوخت جدید، هیچ مبلغی از متقاضیان دریافت نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه اصفهان خاطر نشان می کند: این اقدام به معنای سهمیه بندی و افزایش نرخ سوخت نبوده و لازم است هموطنان به شایعات بی اساس در این مورد توجه نکنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صاحب نیوز، تاریخ انتشار 7 آذر 97، کد مطلب: 924493، www.sahebnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین