پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۸۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
پورسیدآقایی با بیان اینکه مطالعات ملغی شدن طرح زوج و فرد در حال انجام است و در صورت تصویب شورای ترافیک تهران، احتمالا اجرای طرح زوج و فرد پس از سالها ملغی می‌شود، در مورد جزئیات مطالعات آن، گفت: در صورت تصویب شورای ترافیک تهران، طرح زوج و فرد حذف و تبدیل به حلقه دوم طرح ترافیک می‌شود.
شعارسال: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات احتمال حذف طرح زوج و فرد در سال آینده را تشریح کرد.

محسن پورسیدآقایی در مورد جزئیات احتمال حذف طرح زوج و فرد در تهران از سال آینده گفت: براساس تصمیم شورای ترافیک تهران و شورای شهر تهران قرار براین بود که در صورت موفقیت آمیز بودن طرح ترافیک، این طرح به محدوده زوج و فرد نیز تسری یابد.

وی با بیان اینکه مطالعات نشان داده است طرح زوج و فرد، طرح اشتباهی بوده که در بلندمدت نه تنها آلودگی هوا را کاهش نداده است، بلکه سبب شده مردم به سمت خرید خودوری ارزان قیمت اما پلاک مخالف گرایش پیدا کنند و این امر موجب افزایش آلودگی هوا شود، اظهار کرد: مطالعات نشان می‌دهد که برای کاهش آلودگی هوا لازم است که طرح زوج و فرد ملغی شود.

پورسیدآقایی با بیان اینکه مطالعات ملغی شدن طرح زوج و فرد در حال انجام است و در صورت تصویب شورای ترافیک تهران، احتمالا اجرای طرح زوج و فرد پس از سالها ملغی می‌شود، در مورد جزئیات مطالعات آن، گفت: در صورت تصویب شورای ترافیک تهران، طرح زوج و فرد حذف و تبدیل به حلقه دوم طرح ترافیک می‌شود.

وی افزود: براین اساس دیگر پلاک خودرو ملاک تردد در محدوده نیست و همه خودورها با هر پلاکی می‌توانند، آزادانه تردد کنند اما هزینه ورود به حلقه دوم طرح ترافیک یا همان محدوده زوج و فرد یک سوم هزینه طرح ترافیک خواهد شد.

پورسیدآقایی با بیان اینکه برای ساکنین این محدوده نیز تدابیر خاص اندیشیده شده است، گفت: به مانند طرح ترافیک، برای تردد ساکنین نیز تخفیفات خاصی در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: مطالعات این طرح در حال انجام است و در صورت تصویب در شورای ترافیک تهران، اجرای طرح زوج و فرد بعد از سالها در تهران ملغی می‌ شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 10 آذر 1397 ، کدخبر: 382173 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
1- من ساکن محدوده طرح اصلی هستم. برای ثبت نام و اینکه بتونی صبح تا 8.30 خروج و عصر بعد از 5 ورود پیدا کنی باید تمام بدهی عوارض نوسازی و پسماند واحد مسکونی خویش را بپردازید!!! حالا میخوان با گسترش محدوده طرح مردم رو برای پرداخت عوارض ... تحریک کنند. برای پرداخت حقوق سازمان های بی خاصیت و عریض و طویل و ...

2- برای تردد روزهای هفته ، در سایت مای تهران، رزرو کرده و اکنون به دلایل مختلف نظیر ترافیک سنگین ، مشارکت در کاهش آلودگی هوا، لغو قرار کاری و ... از خودروی شخصی استفاده نمی کنم، در صورت عدم تردد و استفاده از حمل و نقل عمومی در آن روز مبلغ 13440 تومان کسر می گردد!؟ چرا!؟ پاسخ : به دنبال کندن از مردم هستند.

به دنبال چپاول هستند. آلودگی هوا نون دونی مدیران فعلی است. آنها به جای تخته کردن درِ دو پراید و پژو ساز داخلی ، مشکلی را درست و از آن کسب درامد میکنند.

مهمترین راه کسب درآمد این مدیران صندلی نشین ، درست کردن مشکل و فروختن راه حل هاست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
س.ح75
طرح زوج و فرد هیچ مشکلی رو حل نکرده و حل نخواهد کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین