پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت: برای اینکه مجلسی قوی داشته باشیم برای انتخابات سال آینده نیاز به چند حزب قوی و شناسنامه‌دار داریم.

شعار سال: محمدرضا باهنر در یازدهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان اظهار داشت: دفتر جامعه اسلامی مهندسین اصفهان یکی از فعا‌ل‌ترین و موفق­‌ترین دفاتر کشور است و امیدواریم در کل کشور چنین دفاتر کاری فعال و کار آمد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حوزه‌­های تشکیلاتی جامعه اسلامی باید با تشکیل کمیته‌­های تخصصی فعال شوند گفت: در این زمینه چند کمیته در بخش اقتصاد، IT، صنعت و کشاورزی تشکیل شده­است و باید گفت این راه‌­اندازی­‌ها از جمله رئوس برنامه‌های آینده است که به جد پیگیری می‌­کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور با بیان اینکه باید به سمت وجود سه الی چهار حزب فراگیر دارای مانیفست، دبیرکل، مرزبندی‌های مشخص و موضع‌دار برویم گفت: به این نکته نیز باید توجه شود که حزب تنها در چهارچوب نظام تعریف می­‌شود و اصلاً حزب در خارج از چهارچوب نظام نیست ولی در این چهارچوب می‌­تواند سلایق، سیاست­‌ها و رویکردهای مختلف مطرح و تعریف شود.

وی با بیان اینکه عدم وجود این احزاب تاکنون سبب شده­است که متاسفانه در هر انتخاباتی 70 الی 80 درصد انرژی ما صرف جمع کردن خودی‌­ها دور یک میز می‌شود گفت: در صورت عدم تحقق چند حزب قوی در کشور چه بسا جمهوریت یا اسلامیت نظام دچار خدشه شود.

باهنر افزود: برخلاف آن چه نسبت به مجلس ما در جهان فرض می‌­کنند مجلس ما یک مجلس مشورتی نیست و کاملاً وظیفه تصمیم‌گیری را برعهده دارد، یعنی بر اساس فرموده امام خمینی(ره) «مجلس در رأس امور است» و برای اینکه مجلسی قوی داشته باشیم برای انتخابات سال آینده نیاز به چند حزب قوی و شناسنامه دار داریم.

وی با بیان اینکه باید باور کنیم درگیر یک جنگ اقتصادی بزرگ و نقطه زن با هدف تغییر حکومت ایران از سوی آمریکا هستیم گفت: به لطف الهی خو‌‌ا‌‌ب‌­های آشفته دشمنان هیچ زمانی تعبیر نخواهد شد در کنار این جنگ یک جنگ رسانه‌ای و مهم نیز آغاز شده­است که آثارش به مراتب زیانبارتر از جنگ اقتصادی استوی با اشاره به معاف شدن برخی کشورها از تحریم­‌های ناشی از مبادلات با ایران از سوی ترامپ، خاطرنشان کرد: اگر امروز آمریکا چند کشور را معاف کرده است در حقیقت برای تامین منافعش بوده و در واقع این فرصت را ترامپ به کشور خود داده است.

باهنر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: به تعبیر ایشان در طول این 40 سال هر لحظه دشمن به این نتیجه می‌­رسید با حمله نظامی می­‌تواند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند بدون شک این اقدام را انجام می‌داد و ذره‌ای تردید انجام نمی‌­داد به همین دلیل به جنگ اقتصادی روی آورده­است.

وی در پایان گفت: جدیت آمریکایی‌ها در جنگ با ایران به وضوح قابل مشاهده است پس ما نیز باید در این زمینه جدی عمل می‌کنیم تا بتوانیم جنگ روانی موجود در جامعه که عمده دلیل افزایش قیمت­‌های امروز است را خنثی کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 9 آذر 97، کد مطلب:1887847،www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین